فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شوش گفت: دفاع مقدس یک مقطع درخشان از انقلاب اسلامی است و به همین جهت می تواند  بر نحوه سلوک، رفتار و زندگی آحاد مردم به ویژه دانش آموزان  تاثیر بگذارد.

امین ناصر فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شوش اظهار داشت: نشست کمیته پشتیبانی هفته دفاع مقدس، آیین بازگشایی مدارس و دوره یاوران ولایت پویندگان با حضور سرگرد پاسدار عباس احسانی فرد جانشین فرماندهی سپاه شوش ، عامر الهایی رئیس اداره آموزش و پرورش و جلال سرخه مسئول امور شاهد این نهاد آموزشی و تربیتی این شهرستان در این حوزه برگزار شد.

او می‌گوید: موضوع دیگری که در  دفاع مقدس وجود دارد این است که نبوغ و خلاقیت‌ها و ابتکاراتی را در دل خود جای داده است تا افزون بر ترویج فرهنگ ایثار، یک سبک زندگی بین  نوجوانان و دانش آموزان ایجاد کند تا از نتوانستن‌ها، توانایی‌ها را درآورند.

وی با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: برنامه های متنوع فرهنگی  برای این هفته در نظر گرفته شده و در تدوین این برنامه ها تبیین و معرفی درست، هنرمندانه و خلاقانه ارزش‌های والای شهدا، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مورد توجه بوده است.

 فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شوش خاطر نشان کرد: در نشست امروز آیین بازگشایی مدارس و برگزاری دوره یاوران ولایت ویژه فرمانده واحدهای پویندگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که‌مصوباتی نیز به دنبال داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار