گروه های مقاومت حزب الله لبنان و حماس بر لزوم توقف سریع طرح الحاق کرانه باختری تاکید کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، گروه‌های مقاومت حزب الله لبنان و حماس تاکید کردند که طرح الحاق کرانه باختری از سوی رژیم صهیونیستی باید فورا متوقف شود. 

این دو گروه مقاومت تاکید کردند که طرح الحاق بخش‌های زیادی از کرانه باختری به اراضی اشغالی تجاوزی علیه مردم فلسطین به حساب می‌آید.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، طی نامه‌ای به سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرده است که فلسطین در شرایط خطرناکی قرار گرفته است.

 حزب الله هم طی بیانیه‌ای در همین رابطه تاکید کرد: «مردم فلسطین قادر به مقابله با این طرح هستند».

حزب الله لبنان همچنین از کشورهای عربی، مسلمان و «مردم آزاده جهان» خواسته است که به سرعت در برابر تجاوز مداوم اشغالگران علیه مردم فلسطین مقابله کنند. 

این دو گروه مقاومت همچنین از همه طرف های بین‌المللی خواسته اند تا اقدامات لازم را جهت مقابله با اشغالگری صهیونیست ها انجام دهند.

بر اساس مفاد طرح به اصطلاح صلح دونالد ترامپ موسوم به معامله قرن، بخش عمده ای از کرانه باختری به اراضی اشغالی ضمیمه خواهد شد. طرح الحاق با مخالفت گسترده فلسطینی ها همراه شده و تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرده که در صورت عملیاتی شدن این طرح دیگر هیچ توافق دو جانبه‌‌ای با طرف صهیونیستی را به رسمیت نخواهد شناخت.

سران رژیم صهیونیستی که پیش از این اعلام کرده بودند که طرح الحاق را از اول ژوئیه آغاز خواهند کرد فعلا مجبور به عقب نشینی شده اند. آنها اعلام کردند که اجرای این طرح فعلا به تعویق افتاده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۸:۳۵ ۱۷ تير ۱۳۹۹
وقت آن رسیده که فرماندهان عالی محورمقاومت همه با هم متحد شوند و تمام نیروهایشان را با اتحاد در یک لشگر منسجم کنند هر گروه گر چه پرچم خاص خود را داراست ولی تحت یک لوای مشترک یک عملیات مشترک علیه دشمن مشترک را اجرائی کنند آنگاه عمق سخن و مغز سخن سیدآل محمد(ص) شیخ سید حسن نصرالله فهمیده و جهانی خواهد شد که فرموده بودند:
اسرائیل از خانه عنکبوت هم سست تر است.......
در جنگ احتمالی آینده اسرائیل به عصر حجر بازخواهد گشت......
و همانطور که امام خامنه ای معظم له فرمودند:
"""اسرائیل25سال آینده را نخواهد دید."""
آخرین اخبار