رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از ابتلای قطعی ۸۸ نفر دیگر به ویروس کرونا در کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، فرزین رضاعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان ضمن اعلام ثبت ابتلای ۸۸ نفر جدید به کرونا در استان، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کروناویروس تا پیش از ظهر امروز تعداد مبتلایان به کرونا در استان به ۳ هزار و ۷۳۹ نفر افزایش یافته است.

او گفت: شمار مبتلایان به کرونا در شهرستان سنندج یک هزار و ۳۳۰ نفر، سقز ۵۴۲ نفر، بانه ۳۱۶ نفر، مریوان ۳۵۴ نفر، دیواندره ۳۴۱ نفر، قروه ۲۹۳ نفر، بیجار ۱۸۹ نفر، کامیاران ۱۸۶ نفر، دهگلان ۱۴۷ نفر و سروآباد ۴۱ نفر است.

رضاعی اذعان داشت: از ابتدا تاکنون تعداد کل آزمایشات انجام گرفته برابر ۱۳ هزار و ۲۹۹ نمونه است که از این تعداد، ۳ هزار و ۷۳۹ مورد مثبت، ۹ هزار و ۴۶۰ مورد منفی و ۱۰۰ مورد اعلام نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان با اعلام یک هزار و ۸۶۵ بیمار بهبود یافته در استان، افزود: متاسفانه ۱۶۶ نفر از هم استانی‌های عزیزمان هم به دلیل ابتلای به کرونا فوت شده‌اند.

او گفت: از تعداد فوتی‌ها، ۴۳ نفر در سقز، ۳۹ نفر در سنندج، ۲۱ نفر در قروه، ۲۰ نفر در بانه، ۱۷ نفر در کامیاران، ۱۰ نفر در بیجار، ۷ نفر در مریوان، ۶ نفر در دیواندره و ۳ نفر در دهگلان هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار