موتورولا فکر عرضه Razr 2 را در سر دارد

شایعات حاکی از آن است که موتورولا در ماه سپتامبر گوشی ارتقا یافته Razr 2 را به طرفداران خود معرفی می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شواهد حاکی از آن است که شرکت موتورولا قصد دارد نمونه دیگری از گوشی هوشمند تاشوی خود را وارد بازار کند. پس از آن که موتورولا با بی‌توجهی کاربران نسبت به Razr در اوایل سال ۲۰۲۰ مواجه شد، مسئولان این مجموعه تصمیم گرفتند تا عنوانی قدرتمندتر را وارد بازار کنند. این شواهد که تا حدی شایعه به حساب می‌آیند از وجود تراشه پردازنده اسنپدراگون ۷۶۵ خبر می‌دهند. چنین تغییری یک قدم بزرگ نسبت پردازنده Snapdragon 710 به حساب می‌آید.

گوشی جدید شرکت موتورولا که قرار شده Razr 2 نام داشته باشد، از یک رم هشت گیگابایتی به همراه حافظه داخلی ۲۵۸ گیگابایت و باتری با قدرت ۲۸۴۵ میلی‌آمپر بر ساعت برخوردار خواهد بود. این محصول جدید همچنین دوربینی با کیفیت ۴۸ مگاپیکسل را پشت خود حمل می‌کند. دوربین جلویی Razr 2 قرار است کیفیتی مطابق با ۲۰ مگاپیکسل داشته باشد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی هوشمند تاشو از ابتدای عرضه با سیستم عامل اندروید ۱۰ به دست کاربران می‌رسد.

موتورولا فکر عرضه Razr 2 را در سر دارد

پشتیبانی از فناوری 5G در Razr 2

مهم‌ترین بخش درباره این گوشی جدید آن است که شرکت موتورولا قصد دارد پشتیبانی از فناوری 5G را برای Razr 2 در دسترس قرار دهد. اطلاعات منتشر شده در سایتی قرار گرفته بودند که منبع خود را یک "مرجع خبری" اعلام کرده بود، در نتیجه نمی‌توان به صحت این جزئیات اطمینان کامل داشت. همچنین برخی از ارتقاهای سخت‌افزاری گوشی منطقی به نظر نمی‌آیند. برای مثال باطری معرفی شده برای جایگزین نسل قبل از قدرت کافی برای پردازش فعالیت‌های فناوری 5G برخوردار نیست.

با این حال موتورولا نیاز دارد تا قطعات خود را تعویض کند، با توجه به آن که زمان معرفی دستگاه ماه سپتامبر مشخص شده است، موتورولا زمان زیادی دارد تا تصمیمات خود را قطعی کند. شایان ذکر است شایعات ابتدا حاکی از آن بودند که Razr 2 در ۱۹ ماه می به بازار جهانی معرفی می‌شود، اما حالا با تغییر این تاریخ به ماه سپتامبر به نظر می‌آید موتورولا زمان بیشتری را برای خود خریده است. در هر صورت با وجود شیوع ویروس کرونا، این امکان وجود دارد که شرکت سازنده باری دیگر برنامه احتمالی خود را به تعویق بیاندازد.


بیشتر بخوانید: لپ‌تاپ‌های سامسونگ با صفحه نمایش فوق‌العاده QLED عرضه می‌شوند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار