لپ‌تاپ‌های سامسونگ با صفحه نمایش فوق‌العاده QLED عرضه می‌شوند

شرکت سامسونگ سه مدل جدید از لپ‌تاپ‌های سری Galaxy Book را با نمایشگر QLED به بازار جهانی عرضه کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، لپ‌تاپ‌های Galaxy Book شرکت سامسونگ سرانجام پا به بازار جهانی گذاشتند. تمام مدل‌های معرفی شده، یعنی Galaxy Book Flex، Galaxy Book Flex Alpha و Galaxy book Ion مجهز به تراشه‌های پردازنده نسل دهم اینتل هستند. همچنین مدل‌های Flex Flex و Ion قسمتی از برنامه‌ریزی پروژه آتنا شرکت اینتل را تشکیل می‌دهند. این یعنی خریدار دستگاه می‌تواند از نه ساعت قدرت باطری برخوردار شود.

توضیحاتی درباره لپ‌تاپ‌های جدید Galaxy Book به همراه صفحه نمایش QLED

محصولات مورد انتظار شرکت سامسونگ ابتدا در ماه اکتبر به جهان معرفی شدند، اما شرکت سامسونگ در آن زمان از مشخص کردن روز عرضه لپ‌تاپ‌هایش خودداری کرد. اوایل سال ۲۰۲۰ بود که سامسونگ خبر از افزوده شدن لپ‌تاپی جدید به سری Galaxy ‌Book داد. این مدل که حالا Galaxy Flex Alpha نام دارد به هدف کسب رضایت کاربرانی ساخته شده که تمایل به خرید دستگاه‌های کم قیمت دارند. خط تولید جدید شرکت سامسونگ شامل ویژگی‌های جذابی نیز می‌شود.

گلکسی بوک‌های جدید اولین لپ‌تاپ‌های شرکت سامسونگ هستند که از صفحه نمایش QLED بهره‌می‌برند. در کنار این قابلیت، ویژگی شگفت‌آور دیگری نیز وجود دارد. شرکت سامسونگ سعی داشته با ارائه شارژرهای بی‌سیم برای لپ‌تاپ‌های خود خریداران را به وجد آورد. البته لازم به ذکر است که این قابلیت تنها برای دو مدل Flex و Ion در دسترس است. قیمت آغازین برای Galaxy Book Flex Alpha حدود ۸۵۰ دلار در نظر گرفته شده است که کاربران می‌توانند با اعمال ارتقای سخت افزاری آن را تا ۹۹۹.۹۹ دلار افزایش دهند.

لپ‌تاپ‌های سامسونگ با صفحه نمایش فوق‌العاده QLED عرضه شد

مدل دیگر، لپ‌تاپ Galaxy Book Ion، با قیمت ۱۱۹۹.۹۹ دلار برای نمونه ۱۳.۳ اینچی پا به بازار گذاشته است در حالی که مدل ۱۵.۶ اینچی صد دلار از آن گران‌تر است. در آخر لپ‌تاپ Galaxy Book Flex با قیمت ۱۳۴۹.۹۹ دلار برای صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی و ۱۳۹۹.۳۳ دلار برای مدل ۱۵.۵ اینچی گروه محصولات شرکت سامسونگ را تکمیل می‌کند. با افزایش تقاضای کاربران در خرید لپ‌تاپ‌های قدرتمند به هنگام شیوع ویروس کرونا، شرکت سامسونگ امیدوار است با عرضه محصولات جدیدش بتواند به موفقیت فروش جدیدی دست پیدا کند.


بیشتر بخوانید: مقایسه پلی استیشن ۵ و ایکس باکس X ؛ کدام یک دنیای بازی‌ها را متحول می‌کند؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار