پویش همدلی بچه‌های مسجد در اراک

نوجوانان و جوانان مسجدی در اراک با راه اندازی پویش همدلی این سنگر را همچنان حفظ کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با شیوع ویروس کرونا و تعطیل شدن مراسم‌های مذهبی در مساجد بچه‌های مسجد با بازنگهداشتن و حفظ این سنگر همچنان فعالند؛ این نوجوانان و جوانان با حضور در مسجد ضمن رعایت نکات بهداشتی بسته‌های اقلام معیشتی نیازمندان را تهیه و تدارک می‌بینند.

مسجد حصار اراک یکی از این مساجد است که اگرچه چند وقتیست تشنه نماز جماعت، اما درون آن مسجد پر از بسته‌های مهربانی است، جمله‌ای که بر روی کاغذی بر درب مسجد جامع حصارشهر اراک خود نمایی می‌کند.

امیری نسب مسئول فرهنگی مسجد جامع حصار اراک در گفت و گو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: چند وقتیست نوجوانان مسجد با راه انداختن پویش همدلی و با اجرای طرح کمک‌های مومنانه کمک‌های نقدی وغیر نقدی خیران و مردم را جمع آوری می‌کنند.

امیری نسب افزود: بچه‌های مسجد با این کمک‌ها اقلام مورد نیاز سفره ماه رمضان برای نیازمندان را خریداری و بسته بندی کرده و ضمن توزیع این بسته‌ها بین نیازمندان در این کار خیرسهیم شدند.

او اضافه کرد: این نوجوانان در سنین مختلف همچنین با همدلی و همکاری مثال زدنی در کنار هم در با دوخت ماسک و تهیه دستکش برای نیازمندان سهم کوچکی در یاری آن‌ها ایفا می‌کنند.

مسئول فرهنگی مسجد جامع حصار اراک بیان کرد: دختران مسجد اقلام تهیه شده را بسته بندی کرده و پسران مسجد بسته‌ها را در مناطق محروم و حاشیه‌های شهر توزیع می‌کنند.

او ادامه داد: بچه‌های مسجد در مرحله اول این طرح خدا پسندانه ۳۰۰ بسته و درمرحله دوم ۳۱۳ بسته حمایتی تهیه و بین نیازمندان توزیع کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.