مسکن‌های ساخت بسیج سازندگی در روستای نوده خنداب تحویل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  مسکن‌های طرح جهاد همبستگی در روستای نوده از توابع بخش قره چای شهرستان خنداب با حضور مسئولان افتتاح و تحویل مالکان آن‌ها شد.

این خانه‌ها شامل ۲ واحد مسکونی ۶۰ متری هست که از سوی بسیج سازندگی سپاه خنداب ساخته شده و برای هر ساخت واحد حدود ۹۰۰ میلیون ریال صرف شده است.

مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی در خنداب

همچنین مرحله دوم رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه در شهرستان خنداب به همت سپاه این شهرستان آغاز شد.

سرهنگ پاسدار علیرضا مهدی فرمانده سپاه شهرستان خنداب در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،   با اشاره به آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه در شهرستان خنداب گفت: و در این مرحله هزارو ۲۰۰ بسته معیشتی تهیه و بین آسیب دیدگان از کرونا و نیازمندان شهرستان توزیع می‌کنیم.

سرهنگ مهدی افزود: به همت مردم و خیرین شهرستان خنداب در مرحله اول رزمایش مواسات و همدلی موفق شدیم هزارو ۹۰۰ بسته حمایتی بین آسیب دیدگان از کرونا و نیازمندان شهرستان توزیع کنیم.

اولین مرحله رزمایش کمک مومنانه به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در استان مرکزی آغاز شد؛ مرحله دوم رزمایش هم از امروز همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) آغاز می‌شود و مرحله سوم آن در ایام عید سعید فطر برگزار خواهد شد.

قرار است در راستای اجرای طرح همدلی و مواسات مومنانه در این رزمایش ۱۰۰ هزار بسته معیشتی تهیه شده بین مردم کم برخوردار و آسیب دیدگان از شرایط کرونایی استان مرکزی توزیع شود.

انتهای پیام / ج 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.