مردم استان مرکزی ۳۵ میلیارد ریال در رزمایش مواسات کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، کمک‌های مومنانه مردم استان مرکزی به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا که چند وقتی  شروع شده همچنان ادامه دارد.

کمک مومنانه ۳۵ میلیاردریالی مردم استان مرکزی

مومنی مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان مرکزی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه، مردم استان مرکزی و خیرین بیش از ۳۵ میلیارد ریال برای محروم و نیازمندان کمک کرده اند.

مومنی افزود: در حال حاضر ۲۰ آشپزخانه در استان مرکزی مشغول پخت غذا هستند و ۴۵ هزار وعده غذای گرم به ارزش ۸۵۰ میلیون تومان بین ۴۴ هزار و ۵۰۰ نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

او اضافه کرد: بسیج مردمی، خیرین، آستان قدس رضوی و دیگر ارگان‌ها هم تاکنون ۱۰ هزار و ۵۳۰ بسته غذایی به ارزش ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بین محرمان استان مرکزی توزیع کرده اند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی به طرح اکرام ایتام و محسنین هم اشاره و بیان کرد: این طرح در حال اجراست و ۲هزارو ۲۰۰ یتم و ۴ هزار فرزند محسنین در استان می‌بایست در این طرح از سوی خیرین حمایت شوند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.