پنجمین مرحله کمک‌های مردم شهرستان زرندیه بین خانواده‌های هدف توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در پنجمین مرحله کمک مومنانه مردم شهرستان زرندیه ۲ هزارو ۴۰۰ بسته معیشتی برای توزیع بین نیازمندان تحویل ستاد انفاق کمک مومنانه این شهرستان شد.

گام پنجم کمک مومنانه مردم زرندیه

حجت السلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه و رئیس ستاد انفاق کمک مومنانه این شهرستان در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با اشاره به رزمایش مواسات و کمک مومنانه در این شهرستان گفت: به فرمایش مقام معظم و معزز رهبری مبنی بر رزمایش انفاق و کمک مومنانه ملت بزرگ ایران اسلامی مردم شریف شهرستان زرندیه هم مثل بقیه ملت بزرگ ایران اسلامی به فرمان رهبری لبیک گفتند.

حجت السلام ابراهیمی افزود: در این مدتی که از فرمان حضرت آقا میگذرد این پنجمین مرحله است که کمک‌های مردم و خیرین بزرگوار شهرستان بین خانواده‌های هدف خانواده‌های نیازمند توزیع میش. د.

او اضافه کرد: در این مرحله ۲هزارو ۴۰۰ بسته معیشتی از سوی مردم خیر و بزرگوار تهیه شده و انشالله بین خانواده‌ها توزیع خواهد شد.

رئیس ستاد انفاق کمک مومنانه شهرستان زرندیه بنا داریم در ادامه ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر در مجموع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع کنیم.

او ادامه داد: لازم می‌دانم از همه مردم شریف و متدین شهرستان زرندیه و از خیرین بزرگوار به خاطر همتی که بر این امر داشتند تشکر و قدردانی کنم و انشاء لله خداوند به همه توفیق عنایت فرماید.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.