فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: راهبرد‌های کشور در مقابله با ویروس کرونا موفق بوده است.

راهبرد‌های کشور در مقابله با ویروس کرونا موفق بوده استسردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در سفر به خمین در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: راهبرد‌های کشور در مقابله با ویروس کرونا موفق بوده و مهار نسبی این بیماری حاصل همدلی، درایت، مسئولیت‌پذیری بالا در تمامی سطوح جامعه است.

سردار کریمی افزود: ایثار کادر درمان و همدلی مردم در مبارزه با ویروس کرونا یادآور فداکاری و اتحاد آنان در طول هشت سال دفاع مقدس است.

او اضافه کرد: مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه از نیمه شعبان شروع شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد که در جریان آن اولویت با مناطق محروم و حاشیه‌ای و افراد آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا است.

توزیع ۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خمین

طهرانی فرماندار خمین هم در خصوص کمک‌های مومنانه در این شهرستان گفت: توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در راستای اجرای این رزمایش در بین خانواده‌های نیازمند و اقشار آسیب دیده از کرونا هدفگذاری شده است.

طهرانی افزود:رزمایش کمک مومنانه با حضور تشکل‌ها، گروه‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد، هلال احمر، نهاد‌های حمایتی پایگاه‌های بسیج و ائمه جماعات در زادگاه امام راحل اجرا می‌شود.

او اضافه کرد: کمک‌های جمع آوری شده در شهرستان خمین باید با اولویت‌بندی نیازمندان، افراد بدون درآمد و خسارت دیده از کرونا توزیع شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار