مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اراک از توزیع کمک های مومنانه در رزمایش همدلی توسط گروه های جهادی این دانشگاه خبر داد.

کمک‌های مومنانه به سبک دانشجوییحامد محمدی کرامت، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اراک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با بیان اینکه بسیج دانشجویی دانشگاه اراک با تمام ظرفیت برای رزمایش همدلی و توزیع کمک‌های مومنانه بین نیازمندان اقدام کرده است گفت: توزیع بسته‌های معیشتی و اقلام خوراکی در سه مرحله توسط گروه‌های جهادی دانشگاه اراک صورت گرفته است.

او فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: در مرحله اول از رزمایش همدلی تعداد ۳۰۰ بسته و در مرحله دوم ۵۰۰ بسته و در مرحله سوم ۷۰۰ بسته از اقلام خوراکی بین نیازمندان در سطح استان مرکزی توزیع شده است.

محمدی کرامت افزود: کمک‌رسانی به اقشار نیازمند به ویژه در ماه مبارک رمضان یکی از اهداف بسیج دانشجویی است که در همین راستا دانشجویان بسیجی دانشگاه اراک به صورت داوطلبانه برای کمک به نیازمندان و اجرای طرح همدلی به میدان آمدند و ابتدا با شناسایی خانواده‌های بی‌بضاعت و سپس بسته بندی و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان به کمک آنان شتافتند.

اقدامات بسیج دانشجویی برای مقابله با کرونا

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اراک بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان مرکزی و شهر اراک، گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه اراک در راستای کمک به مردم و آسیب‌دیدگان ناشی از این بیماری وارد عمل شدند و اقدامات خوبی در این مدت انجام شده است.

او به اقدامات صورت گرفته توسط گروه‌های جهادی اشاره کرد و گفت: نیرو‌های داوطلب بسیجی جهت گند زدایی معابر شهری و تولید و توزیع ماسک بین مردم در چند گروه جهادی سازماندهی شدند و فعالیت خود را با روحیه‌ی جهادی شروع کردند.

او آگاهی بخشی به مردم را از دیگر اقدامات بسیج دانشجویی برشمرد و گفت: با توجه به ظرفیت بسیج دانشجویی دانشگاه اراک در حوزه رسانه اقداماتی از قبیل ساخت کلیپ‌های آموزشی جهت آگاهی بخشی به مردم صورت گرفته است.

محمدی کرامت در پایان گفت: گروه‌های جهادی همیشه در مواقع بحرانی و در زمینه‌های مختلف در میدان حاضر شده اند و به کمک مردم و کشور آمده اند و اکنون هم تا نابودی کامل ویروس کرونا در میدان نبرد و مقابله با این ویروس حاضر هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.