گام ششم کمک مومنانه مردم زرندیه

ششمین مرحله کمک‌های مردم شهرستان زرندیه تحویل ستاد کمک مومنانه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در ششمین مرحله کمک مومنانه مردم شهرستان زرندیه هزارو ۷۰۰ بسته معیشتی از طرف یکی از صنایع این شهرستان در قالب کمک‌های مومنانه برای توزیع بین نیازمندان تحویل ستاد انفاق کمک مومنانه این شهرستان شد.

گام ششم کمک مومنانه مردم زرندیه

حجت السلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه و رئیس ستاد انفاق کمک مومنانه این شهرستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با اشاره به رزمایش مواسات و کمک مومنانه در این شهرستان در راستای لبیک به فرمان رهبری گفت: این ششمین مرحله است کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا است که به همت خیرین خیرین و مردم شهرستان انجام می‌شود.

حجت السلام ابراهیمی با تشکر از مجموعه و مدیر شرکت صنعتی بانی این کار خیر گفت: قدر دانی می‌کنم از این عزیزان که در توزیع بسته‌ها هم کارمندان و کارگران خودشان و هم خانواده‌های نیازمند بیرون از مجموعه را مدنظر داشتند و در مجموع هزارو ۷۰۰ بسته تهیه کردند.

او اضافه کرد: توزیع بسته‌های معیشتی را در سه بازه زمانی قبل از ماه مبارک رمضان، از ابتدای ماه مبارک رمضان تا نیمه این ماه و پس از نیمه ماه مبارک رمضان داشتیم و داریم که این هزارو ۷۰۰ بسته معیشتی هم انشاءالله پس از شب‌های احیا بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با کمک مومنانه ششمین مرحله کمک مومنانه مردم شهرستان زرندیه با حضور امام جمعه و فرماندار زرندیه در اختیار ستاد کمک مومنانه شهرستان زرندیه قرار گرفت.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.