ایرباد‌های بی‌سیم وان‌پلاس در راه هستند

شرکت وان‌پلاس قصد دارد ایرباد‌های بی‌سیم خود را در ماه جولای روانه بازار کند.

ایرباد‌های بی‌سیم وان‌پلاس در راه هستندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وان‌پلاس شرکتی است که خود را با تولید گوشی‌های باکیفیت خود، در جهان مطرح کرده است و توانسته است طرفداران زیادی در بازار گوشی‌های هوشمند پیدا کند. با گذشت سال‌ها، این شرکت چینی مجموعه‌ای از گوشی‌های هوشمند و چند هندزفری با برند Bullets را در بازار ارائه کرده است، اما هنوز از اولین هندزفری‌های بی‌سیم خود در طول سال‌های فعالیت خود رونمایی نکرده است.


بیشتر بخوانید: سه ماه اشتراک رایگان One Cloud برای خانواده جدید وان‌پلاس


همانطور که می‌دانید، قبل از این که شرکت‌های فعالیت‌کننده در حوزه فناوری بخواهند محصولی را معرفی کنند، ابتدا شایعه‌های آن در فضای مجازی پخش می‌شود. در جدیدترین شایعه‌های مرتبط با شرکت وان‌پلاس دیده می‌شود که قرار است این شرکت اولین هندزفری بی‌سیم خود را در ماه جولای معرفی و عرضه کند. به نظر می‌رسد، معرفی این ایرباد‌های بی‌سیم با معرفی به صرفه‌ترین گوشی وان‌پلاس به نام OnePlus Z به صورت همزمان اتفاق بیفتد؛ در نتیجه، تعجب نکنید اگر این گوشی مقرون به صرفه وان‌پلاس در سال ۲۰۲۰ در کنار یک جفت ایرباد بی‌سیم معرفی شد.

ایرباد‌های بی‌سیم وان‌پلاس در راه هستند

در مورد طراحی این ایرباد‌ها هنوز به صورت رسمی، صحبتی نشده است، اما با توجه به طرح‌های اولیه‌ای که از آن در فضای مجازی دیده شده، ایرباد‌های بی‌سیم وان‌پلاس شباهت زیادی به ایرپاد‌های اپل خواهند داشت. در تصویر زیر می‌توانید رندر‌هایی را مشاهده کنید که بر اساس طرح‌های اصلی ایرباد‌های وان‌پلاس ساخته شده‌اند که می‌تواند طراحی اصلی آن‌ها را نشان دهد. طراحی در نظر گرفته شده برای ایرباد‌های وان‌پلاس یک طراحی محبوب است که بسیاری از شرکت‌ها از آن تقلید کرده‌اند و مزیت زیادی به دلیل برخی از ویژگی‌های خود دارند. میکروفون در اینگونه ایرباد‌ها می‌توانند از نظر فیزیکی به دهان شما نزدیکتر باشند و این به افرادی که در حال تماس با آن‌ها هستید کمک می‌کند تا در واقع بتوانند گفته‌های شما را تشخیص دهند.

هنوز هیچ صحبت رسمی از مشخصات این ایرباد‌ها نشده است، اما اگر از آن‌ها به عنوان اولین هندزفری‌های بی‌سیم وان‌پلاس یا نام‌هایی شبیه آن رونمایی شدند، اصلا تعجب نکنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار