تصویر واقعی OnePlus 8 Pro فاش شد

سرانجام پس از افشای اطلاعات بسیاری از خانواده جدید وان‌پلاس، تصویر واقعی OnePlus 8 Pro فاش شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سرانجام پس از افشای اطلاعات بسیاری از دو گوشی جدید وان‌پلاس به نام‌های OnePlus 8 و OnePlus 8 Pro، این بار نوبت به انتشار یک تصویر زنده از آن رسیده است. می‌توان گفت اکنون با افشای تصویر این دستگاه در دنیای واقعی تقریبا هیچ اطلاعات دیگری باقی نمانده است.

جدیدترین تصویر منتشر شده از OnePlus 8 Pro 

تصویر منتشر شده در فضای مجازی به طور واضح OnePlus 8 Pro را به نمایش می‌گذارد و صفحه نمایش آن را به ما نشان می‌دهد.

تصویر واقعی OnePlus 8 Pro فاش شد

اطلاعات به دست آمده از OnePlus 8 Pro

اکنون ما به لطف اطلاعات و تصاویر منتشر شده از این دستگاه مشخصات آن را می‌دانیم. برای مثال ما از وجود یک تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ در این دستگاه خبر داریم. همچنین می‌دانیم که صفحه نمایش آن Fluid AMOLED است و توانایی پردازش ۱۲۰ هرتزی را دارد. همچنین دوربین این گوشی دوگانه بوده و دارای کیفیت ۴۸ مگاپیکسلی است.

تصویر واقعی OnePlus 8 Pro فاش شد


بیشتر بخوانید: عرضه وان‌پلاس ۸ پرو با شارژر فوق سریع


در مورد بخش حافظه نیز می‌دانیم که گزینه‌های ۱۲ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی در انتظار خریداران است. در ضمن بر اساس یک اطلاعات جدید ما اکنون می‌دانیم که این نسخه پرو این دستگاه دارای شماره مدل IN2020 است. علاوه بر تمام این موارد پس از این مدت ما اکنون تصور واضح‌تری از رابط کاربری Hydrogen OS داریم. چیزی که ما از آن می‌دانیم این است که باید از نسخه ۲.۰ حالت تاریک پشتیبانی کند. تصویر واقعی OnePlus 8 Pro فاش شد

طراحی دو گوشی جدید وان‌پلاس دیگر یک راز نیست. ما پیش از این خبر نیز رندر‌های مختلفی از آن‌‎ها دیده بودیم. بیشتر از همه چیز در طراحی این دستگاه، حفره درون صفحه نمایش در بالا سمت راست دستگاه بیشتر دیده می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار