موتورولا ضمانت‌نامه‌های محصولات خود را تمدید کرد

در پی شیوع ویروس کرونا و قرنطینه‌های خانگی، شرکت موتورولا تصمیم گرفت تا برای حمایت از خریداران خود ضمانت محصولات خود را تمدید کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، لنوو و موتورولا به تازگی طی اعلامیه رسمی اظهار کردند که قصد دارند تا مهلت استفاده از گارانتی و ضمانت‌نامه محصولات به فروش رفته را برای خریداران خود تمدید کنند.

بر اساس این اطلاعات زمان فرصت استفاده از ضمانت گارانتی تا تاریخ ۳۱ ماه می سال ۲۰۲۰ به تعویق افتاده است. طبق اظهارات موتورولا، علت اصلی این عمل بروز مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا بوده که باعث شده برخی از خریداران نتوانند از ویژگی‌های لازم و خدمات پس از خرید استفاده مناسبی داشته باشند. گفتنی است که این مهلت اضافه تنها به محصولاتی تعلق می‌گیرد که تاریخ انقضای گارانتی آن‌ها از ۱۵ ماه مارس تا ۳۰ ماه آوریل بوده است.

اقدامات شرکت‌های بزرگ در پی شیوع ویروس کرونا

لنوو و موتورولا تنها شرکت‌هایی نیستند که در پی شیوع ویروس کرونا دست به چنین اقدامی می‌زندد و ضمانت‌نامه‌های خود را تمدید می‌کنند. شرکت‌های بزرگ دیگری نیز تا به حال اقدامات مشابه‌ای انجام داده‌اند که از آن‌ها می‌توان به Realme، OnePlus، Vivo و سامسونگ اشاره کرد. تمامی این شرکت‌ها نیز گارانتی خود را تا تاریخ ۳۱ می تمدید کرده‌اند. در کنار چنین اقدامی، شرکت‌های ویوو، وان پلاس و شیائومی تعداد زیادی ماسک‌های بهداشتی و تجهیزات لازم را به مراکز درمانی و دکتر‌ها اهدا کرده‌اند.

موتورولا ضمانت‌نامه‌های محصولات خود را تمدید کرد

گفتنی است که بخش زیادی از این کمک‌ها در هند صورت گرفته چرا که محققان زیادی در این کشور تلاش دارند تا به درمان و کنترل ویروس کرونا بپردازند. در ادامه نیز بسیاری از این شرکت‌ها به صورت مستقیم مبالغ بالایی را به سازمان‌های درمانی در سراسر دنیا اهدا کردند تا به این نحو حمایت خود را به آن‌ها نشان دهند. به عنوان مثال شرکت سامسونگ در کنار پرداخت مبلغی مطابق با ۲۹ میلیون دلار به مراکز درمانی مختلف، حالا تلاش دارد تا گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های خود را نیز در اختیار بیماران قرار دهد تا آن‌ها بتوانند ارتباط سریع‌تری با خانواده‌های خود داشته باشند. از دیگر شرکت‌های حوزخ فناوری حاضر در صحنه می‌توان به گوگل، اپل و همچنین آمازون اشاره کرد.


بیشتر بخوانید: مرور فیلم‌های ذخیره شده در Sentry Mode داخل خودرو 


انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار