مشخصات گوشی vivo V20 همزمان با عرضه جهانی منتشر شد

شرکت vivo مشخصات گوشی جدید V20 را همزمان با رونمایی جهانی آن منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی vivo V20 هفته گذشته در تایلند رونمایی شد. این گوشی در اوایل ماه جاری و در کنار Vivo V20 Pro در اروپا رونمایی شد اما مشخصات و قیمت آن در زمان رونمایی مشخص نبود. گوشی Vivo V20 اکنون در تمامی بازار‌های آسیای جنوب شرقی از جمله هندوستان در دسترس است. این مدل‌ اولین گوشی‌های جهان هستند که با اندروید ۱۱ در بازار عرضه می‌شوند. از این خانواده سه گوشی vivo V20 SE ، vivo V20 Pro و vivo V20 معرفی شده است.

گوشی vanilla vivo V20 به یک تراشه ۷۲۰G همراه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده که حافظه داخلی آن از طریق یک اسلات اختصاصی میکرو SD قابل ارتقاست. در قسمت جلو، پنل OLED 6.44 اینچی با اسکنر اثر انگشت در پایین صفحه  و دوربین سلفی  44MP با لنز f / 2.0 در قسمت بالای صفحه وجود دارد.


بیشتر بخوانید


این گوشی از یک دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که به صورت L طراحی شده است. برای طراحی دوربین پشتی از مدل vivo X50 Pro وام گرفته شده است اما ماژول‌های واقعی شبیه به هم نیستند. در مقابل، vivo V20 یک دوربین اصلی 64MP f / 1.9 و یک دوربین 8MP f / 2.2 ultrawide با فوکوس خودکار ارائه می‌دهد بنابراین می‌توان از آن برای عکس‌های ماکرو نیز استفاده کرد.

انتشار

باتری داخل vivo V20 دارای ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت است و با شارژ سریع ۳۳ وات ارائه می‌شود. مدل V20 با رنگ‌هایی به نام‌های Midnight Jazz، Moonlight Sonata، or Sunset Melody colors  (که در واقع سیاه، سفید و بنفش هستند) عرضه شده که در بازار کشورهای جنوب شرق آسیا پیش فروش می‌شوند. قیمت این گوشی در کشور اندونزی به عنوان نقطه مرجع، ۵ میلیون دلار معادل ۳۳۵ دلار / ۲۸۵ یورو است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار