سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: سیزدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها با مشارکت ۹ کتابفروشی در استان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، شمسی ضحی دوست محمدیان سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: طرح بهارانه کتاب ۹۹ با شعار «بهار کتاب همزمان با بهار دل ها» از امروز ۲۰ اردیبهشت همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) آغاز شد و تا سه شنبه ۳۰ اردیبهشت در کتابفروشی‌های عضو طرح در استان سمنان ادامه دارد.

او افزود: در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب‌های دانشگاهی را با ۲۰ درصد تخفیف از کتاب فروشی‌های عضو طرح خریداری کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: سقف مجاز خرید برای هر خریدار یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

دوست محمدیان بیان کرد: ۹ کتابفروشی استان سمنان در طرح بهارانه کتاب مشارکت می‌کنند که ۶ کتابفروشی شامل پاتوق کتاب، خانه کتاب بامداد، خلاق، سوشیانس، شهر کتاب، و اشراق، در سمنان، دو کتابفروشی سرزمین کتاب و کتابکده در شاهرود و یک کتابفروشی شهر کتاب در دامغان در طرح بهارانه کتاب مشارکت و فعالیت دارند.

در بهارانه کتاب ۹۹ به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خرید‌های غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در بخش ویژه از سوی کتابفروشی‌ها پوشش داده می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار