ساره امیر جان گفت: پویش ملی کودک قهرمان با هدف گسترش همدلی و مهربانی در جامعه از طریق هماهنگی فی مابین خانواده‌ها و مربیان مهد‌های کودک انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ساره امیر جان معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان سمنان بیان داشت:پویش ملی کودک قهرمان من با هدف گسترش همدلی و مهربانی در جامعه از طریق هماهنگی فی مابین خانواده‌ها و مربیان مهد‌های کودک انجام می‌شود.

او افزود:از دیگر اهداف این پویش ارتقاء سلامت جسمی و روحی جامعه هدف مهد‌های کودک اعم از مربیان، کودکان و والدین ایجاد انسجام در ارائه فعالیت‌های مناسب به کودکان، ارتقاء سطح دانش و مهارت والدین در خصوص ارائه مفاهیم آموزشی و تربیتی به کودکان و ایجاد فرصت برای مربیان در بروز خلاقیت و شناخت و پرورش استعداد‌های ناشناخته خویش می‌باشد.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان سمنان در ادامه گفت: مخاطبان این جشنواره والدین و مربیان مهد‌های کودک می‌باشند که می‌توانند آثار ارسالی با موضوعات قصه گویی، طراحی بازی و کاردستی و معطوف به روز‌های مربوط به قرنطینه و کرونا را با ویژگی‌هایی که ترجیحاً با خلاقیت مربی یا والدین ساخته شده و در صورت بهره مندی از کتاب‌ها معرفی منابع مورد تایید سازمان بهزیستی باشد.

امیر جان ادامه داد: مهلت ارسال آثار تا ۱۵ اردیبهشت ماه امسال است، و علاقه‌مندان به شرکت در پویش کودک قهرمان من می‌توانند آثار خود را به وب سایت mahdportal بهزیستی ارسال کنند که آثار در ۲ مرحله استانی و کشوری داوری داوری می‌شود.

او در ادامه بیان داشت:هر فیلم از فعالیت ارائه شده، فقط به نام یک مربی یا والدین در جشنواره شرکت داده خواهد شد و تعداد آثار ارسالی محدودیتی ندارد وضبط تصویری اجرای فعالیت توسط مربی یا والدین بصورت فایل ویدئویی افقی (موبایلی) در سایت بارگذاری شود.

فعالیت انتخاب شده با ویژگی‌های کودکان سه تا شش سال متناسب باشد.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان سمنان سپس تصریح کرد: تناسب اجرا و ضبط فعالیت با نهاد‌های فرهنگی، پوشش محلی و بومی و پوشش مناسب، ضبط فیلم‌ها با زمان حداکثر ۵ دقیقه‌ای، اجرای قصه‌ها و سرود‌ها و اشعار بدون جلوه‌های ویژه‌ای مانند موسیقی متن است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.