محمدمهدی احمدی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و هنری طی ایام شیوع کرونا در سطح کشور، گفت: ۱۵۰ برنامه هنری در فضای مجازی انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمدمهدی احمدی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر به سمنان برای حضور در مراسم معارفه مدیرکل جدید ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و هنری در دوران شیوع کرونا، گفت: بیش از ۱۵۰ برنامه هنری در فضای مجازی در سطح کشور اجرا شده است.

او افزود: با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و آگاهی رسانی به جامعه، دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کتاب نیز در مدت شیوع ویروس کرونا در کشور عرضه‌شده است.

مدیرکل حوزه وزارتی فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه از اجرای پروتکل‌های ویژه بازگشایی اصناف مرتبط با فرهنگ و ارشاد اسلامی طی روز‌های آتی خبر داد و ابراز کرد: دستورالعمل‌های ویژه فعالیت صنوف فرهنگی و هنری در سه بخش در حال تدوین است که به زودی ابلاغ می‌شود.

احمدی با بیان اینکه بخش‌های این پروتکل شامل نهاد کتاب خانه‌های عمومی و فعالیت‌های هنری و همچنین سینما‌ها در سراسر کشور می‌شود، بیان کرد: هم اکنون با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برخی اصناف فرهنگی کم خطر مانند کتابفروشی‌ها باز هستند و به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

گفتنی است، در این مراسم فلاح به‌عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام فضیلت قدردانی شد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار