رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه از آغاز عملیات احداث و آسفالت راه روستایی اسلام آباد و اتحاد به شهر ارسک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، خیری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه گفت: این پروژه جزء مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی به شهرستان بشرویه در سال ۱۳۹۸ بوده که ۶ کیلومتر ابتدایی آن بصورت مشارکتی از اوایل اسفند ماه سال ۹۸ شروع و در صورت تامین اعتبار لازم تا هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

او افزود: این محور روستایی که جزء محور‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار جمعیت می‌باشد روستا‌های اسلام آباد، اتحاد، قاسمپور و چندین چاه موتور کشاورزی را به شهر ارسک متصل می‌کند.

خیری اظهار کرد: این مسیر علاوه بر موج تراشی مستمر در طول سال توسط ماشین آلات راهداری، بعلت حجم بالای تردد روستائیان و کشاورزان بر اثر وقوع هر بارندگی و جاری شدن سیل اندک در زمستان تخریب و نیاز به مرمت داشته که با احداث و آسفالت این مسیر اینگونه  مشکلات برطرف می شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه، ادامه داد: از اولویت‌های مهم این اداره، ارتقاء وضعیت شبکه راه‌های مواصلاتی بشرویه است که این امر نیازمند روکش آسفالت در محور‌های اصلی و روستایی است که با توجه به عمر بالای آسفالت این محور ها، باعث ایجاد ترک‌هایی در سطح آسفالت شده که نیاز به روکش دارد و با اجرای این گونه عملیات افزایش طول عمر جاده را خواهیم داشت.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار