رئیس اداره راهدارای و حمل و نقل جاده‌ای طبس از ‍ اتمام عملیات روکش آسفالت حفاظتی محور طبس-بشرویه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حیدری رئیس اداره راهدارای و حمل و نقل جاده‌ای طبس  گفت: محور طبس - بشرویه یکی از محور‌های ترانزیتی پرتردد و از ترافیک سنگینی برخوردار است.

او افزود: از مجموع ۱۲۵ کیلومتر این محور، ۸۳ کیلومتر آن تحت تولیت اداره راهداری شهرستان طبس و مابقی آن در زمره راه‌های تحت پوشش اداره راهداری شهرستان بشرویه  قرار می گیرد.

حیدری ادامه داد: با توجه به حساسیت بالای محور و با بهره گیری از حداکثر پتانسیل ۱۰ کیلومتر از این پروسه بصورت فوری و طی روز‌های پایانی اسفند ماه و مابقی (۱۱ کیلومتر) پس اتمام تعطیلات نوروزی انجام شد که ماحصل آن ارتقای کیفیت این راه مواصلاتی جهت رفاه حال کاربران جاده‌ای برای سفری ایمن و روان خواهد بود.

او افزود: در حال حاضر این اداره در بخش راهداری و در راستای کیفیت بخشی به روسازی و تامین ایمنی راه‌ها علاوه بر اسلاری سیل محور طبس-بشرویه پروژه‌های متنوعی تنها به عنوان نمونه و شرح ذیل در اختیار دارد:

  • اجرای روکش آسفالت سرد محور طبس-یزد به طول ۱۰ کیلومتر که هم اکنون در حال اجراست.
  • اجرای روکش ماسه آسفالت گرم محور طبس-دیهوک که ۵ کیلومتر از کل ۳۴ کیلومتر قبل از سال نو به اتمام رسیده و مابقی محور نیز در دستور کار آتی این اداره است.
  • توسعه و آسفالته سازی راه‌های روستایی جمز و دشتغران (بخش مرکزی)، چاه طرخ علیا و سفلی و همچنین راه روستایی دلاکوک (بخش دستگردان) در قالب طرح ملی ابرار که هم اکنون مراحل اجرای آسفالت راه روستایی چاه طرخ علیا و سفلی در حال انجام است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طبس در خاتمه اظهار کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طبس همواره در حال پایش ومانیتورینگ کلیه راه‌های مواصلاتی شهرستان است تا در صورت مشاهده هر گونه افت کیفیت در این شبکه سریعا نسبت به بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها و منابع موجود و یا انعقاد قرار داد با پیمانکاران مطرح و تراز اول واردعمل شد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار