معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از برگزاری رزمایش شهدای سلامت در هفته آینده خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، میرجعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی افزود: این رزمایش در ادامه رزمایش کشوری برای ضدعفونی کردن و اماکن پرخطر در شهر‌های استان، روز‌های سه شنبه و چهارشنبه، نوزدهم و بیستم فروردین ماه برگزار می‌شود که از مرکز استان آغاز شده و در سایر شهر‌های استان ادامه خواهد یافت.

او گفت: در این رزمایش، حدود ۲۰۰ تیم در مرکز استان در ۶ منطقه و محور که عمدتاً معابر فرعی و محلات کمتر برخوردار و برخی روستا‌های حریم شهر خواهد بود، انجام وظیفه می‌کنند در اجرای آن، تمامی دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌های مربوط به ضدعفونی و گندزدایی اماکن و تأسیسات عمومی که توسط وزارت بهداشت و درمان ابلاغ شده، باید رعایت شود.

میرجعفریان، ضمن تشکر و قدردانی از تمام دستگاه‌های اجرایی استان به ویژه دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها، بسیج، سپاه، نیروی انتظامی، هلال احمر، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و... در عمل به تعهدات خود در موضوع مدیریت ویروس کرونا از مدیران دستگاه‌های اجرایی تقاضا کرد؛ از تمامی ظرفیت‌های خود برای مقابله با این بیماری منحوس و برگزاری رزمایش استفاده نمایند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.