فرماندار شهرستان نهبندان گفت: اداره کل راهداری باید مناسب سازی وضعیت راه های نهبندان در اولویت برنامه ها در سال جاری قرار دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  بیکی فرماندار نهبندان در جلسله معارفه سرپرست جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان  با اشاره به وضعیت نامناسب روکش و علائم و تابلو‌های راهداری، گفت: سال گذشته علیرغم فعالیت‌های مناسبی که در این حوزه انجام گرفت، اما حجم درخواست و خرابی‌ها بالاست.

او افزود: شهرستان نهبندان پراکندگی گسترده‌ای دارد، اما جمعیت آن به نسبت وسعت، کم است؛ لذا این پراکندگی سبب شده است که هزینه تمام شده اجرای پروژه‌ها بسیار بالا باشد.

بیکی بیان کرد: ترسیم وضعیت شهرستان برای دستگاه‌های متولی مهم است و هم اکنون راه‌های روستایی این شهرستان در وضعیف خوبی نیست، طرح ابرار سهم مناسبی برای نهبندان پیش بینی شده، اما در پیشرفت فیزیکی عقب‌تر است.

فرماندار شهرستان نهبندان با گلایه از اینکه روزی نیست در فضای مجازی نارضایتی در حوزه راه‌های نهبندان نداشته باشیم، اظهار کرد: باید در خصوص برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدت این حوزه اولویت گذاری شود.

او ادامه داد: محدودیت‌های جدی در بحث منابع اعتباری راه‌ها داریم، لذا در کنار کار میدانی؛ اداره کل راهداری، باید توجه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشد.

بیکی تصریح کرد: ارتباط جاده‌ای نخستین ارتباطات و از زیرساخت‌های مهم توسعه است که هنوز در نهبندان بطور کامل فراهم نیست.

در این جلسه «امید کاووسی» به عنوان سرپرست جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نهبندان معرفی و از زحمات «جعفر افقهی» تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.