بازگشت صدا پیشه مشهور بازی FarCry به این فرنچایز

مایکل ماندو که مسئولیت صدا پیشگی یکی از شخصیت‌های اصلی بازی FarCry 3 را بر عهده داشت به تازگی خبر از بازگشت خود به این مجموعه داد.

بازگشت صدا پیشه مشهور بازی FarCry به این فرنچایزبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه FarCry یکی از برترین مجموعه‌های رایانه‌ای ساخته شده در دنیای بزی‌های رایانه‌ای است و گیمر‌های زیادی به این مجموعه علاقه دارند. این مجموعه برای اولین بار در سال ۲۰۰۴ و توسط شرکت Crytek وارد بازار شد که این شرکت به وسیله موتور CryEngine آن را توسعه داده بود، اما با موفقیت این عنوان، شرکت یوبیسافت تصمیم به خریداری این مجموعه کرد و پس از آن یوبیسافت این بازی را وارد بازار کرد.

به تازگی یکی از صدا پیشه‌های بازی فارکرای که در فیلم Better Call Saul نیر ایفای نقش کرده است اعلام کرد که قرار است به زودی در نسخه بعدی این بازی مسئولیت صدای یکی از شخصیت‌های اصلی بازی را بر عهده داشته باشد. مایکل ماندو در فصل سوم مجموعه فارکرای به ایفای نقش پرداخته است و این فصل از بازی فارکرای در زمان عرضه به یکی از برترین بازی‌های رایانه‌ای تبدیل شده بود چرا که شرکت یوبیسافت در این نسخه از بازی سعی کرده همه چیز را تا حد ممکن به واقعیت نزدیک کند و صداگذاری فوق العاده این بازی نیز اثر گرافیک آن را دو چندان کرد.

بازگشت صدا پیشه مشهور بازی FarCry به این فرنچایز

نسخه‌های پنجم و ششم فارکرای با وجود اینکه از محبوبیت بسیار خوبی برخوردار بودند، نتوانستند به فروش نسخه سوم این بازی دست پیدا کنند، اما ظاهرا شرکت یوبیسافت قصد دارد همان تیم قدیمی خود را برای ساخت بازی دور هم جمع کند تا از این طریق نسخه جدید این مجموعه باز هم بتواند به فروش بسیار بالا دست پیدا کند و فروش پایین دو نسخه قبلی این مجموعه جبران شود.


بیشتر بخوانید: جزئیات قابلیت جدید مسیریاب نشان برای مقابله با کرونا


با این حال هنوز اطلاعاتی از نسخه جدید مجموعه فارکرای در دسترس نیست و باید تا زمان اعلام رسمی یوبیسافت برای کسب اطلاعاتی بیشتر از نسخه هفتم بازی فارکرای منتظر ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار