رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از افزایش آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در لرستان خبر داد و گفت: در ۹ روز اخیر امار مبتلایان به یک هزار و ۴۰۰ نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمدرضا نیکبخت، رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از افزایش آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در لرستان خبر داد و گفت: در ۹ روز اخیر امار مبتلایان به یک هزار و ۴۰۰ نفر رسیده است.

محمدرضا نیکبخت، رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بیان داشت: هم اکنون یک هزار و ۴۰۰ لرستانی به بیماری کرونا مبتلا هستند.

او افزود: تاکنون ۱۱۳ نفر بر اثر مبتلا شدن به بیماری کرونا جان باختند و این آمار در شهر‌های خرم آباد و بروجرد رو به افزایش است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: شهرستان الشتر در روز‌های نخست شیوع بیماری کرونا روند افزایشی را طی می‌کرد و خوشبختانه هم اکنون وضعیت در این شهرستان رو به بهبودی است و شاهد سیر نزولی هستیم.

نیکبخت با اشاره به وضعیت خطرناک شهرستان‌های بروجرد و خرم آباد تأکید کرد: مردم باید روند فاصله گذاری اجتماعی و ماندن در خانه را ضمن رعایت نکات بهداشتی در اولویت قرار دهند.

او اظهار داشت: همکاری مردم با مسؤولان برای کنترل این ویروس و حفظ سلامت هموطنان ضروری است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ابراز امیدواری کرد که با همکاری مردم بتوان بیماری کرونا را کنترل و مهار ساخت و از انتشار این ویروس منحوس جلوگیری کرد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.