استاندار لرستان از اجراشدن حدود ۴ هزارو ۳۰۰ طرح بنیاد برکت دراستان خبرداد.

خادمی استاندار لرستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، در جلسه ویدئو کنفرانس رزمایش همدلی برکت که به مناسبت بهره برداری از حدود ۱۸۰ هزار شغلی که بنیاد برکت در استان‌های مختلف کشور ایجاد کرده بود برگزار شده بود گفت: لرستان به همراه دو استان دیگر به عنوان استان‌های منتخب در این طرح انتخاب شدند ودر این جلسه حضور داشتند.

او افزود: از این طرح‌ها حدود ۴ هزارو ۳۰۰ طرح لرستان اجرا شده است که اعتباری معادل ۴۰۰ میلیارد تومان خرج این طرح‌ها شده است و اشتغال مستقیم وغیر مستقیم این طرح‌ها حدود ۱۳ هزارو ۵۰۰ نفراست ودر استان ما در ۹ شهرستان این کار انجام می‌شود.

خادمی ادامه داد: بنیاد برکت وستاد اجرایی فرمان امام غیراز این فعالیت‌های دیگری هم در لرستان دارند که جای تقدیر دارد در سیل کمک‌های های زیاد به استان ما کردند ودر جریان کرونا ومقابله با آن کمک‌های خوبی انجام دادند و کمک‌های دیگری هم در راه است.

استاندار لرستان اظهارداشت: امیدواریم بتوانیم از این طرحی که درسال قبل در استان اجرا شد برای سال ۹۹ هم سهم مناسبی بگیریم وبتوانیم بخشی از مشکل بیکاری استان را حل کنیم ضمن اینکه ستاد اجرایی در محرومیت زدایی در دوشهرستان محروم ما دلفان وکوهدشت تفاهم نامه دارند وبخشی از کار در دلفان شروع شده است وامیدواریم شاهد این حضور در کوهدشت هم باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی نماینده، ولی فقیه در لرستان هم در این جلسه گفت: در این حادثه کروناهمه دستگاه‌ها وگروه‌های جهادی وانقلابی پای کار آمدند وحماسه آفریدند ودر این بین ستاد اجرایی فرمان امام خوش درخشید وخدمات خوبی ارائه کردند.

او افزود: این ستاد خدمات مختلفی در همه داستان‌ها در زمینه عمرانی، اشتغالزایی ومحرومیت زدایی، راهسازی، تامین آب وبرق ارائه کرده است و خار چشم دشمنان است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد:لرستان از نظر نرخ بیکاری دوم یا سوم کشور است امیدواریم که توجه بیشتری به این استان شود و همه شیعه خالص هستند وسرباز نظام هستند وتوجه بیشتری نیاز دارد وباید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که این استان از بیکاری رها شود وبتوانیم با یک برنامه تنظیم شده شاهد رشد استان باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.