بهره برداری از 15 مدرسه بنیاد برکت در استان لرستان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ در مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب و وزیر آموزش و پرورش از طریق ویدئو کنفرانس 15 مدرسه بنیاد برکت در مناطق مختلف لرستان به بهره برداری رسید.

استاندار لرستان گفت: برای ساخت این واحد های آموزشی با 56 کلاس درس در مناطق محروم لرستان در مجموع 37 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

بازوند افزود: بنیاد برکت سال گذشته نیز با اعتبار 35 میلیارد ریال 13 مدرسه در لرستان ساخت و تحویل آموزش و پرورش داد.

در این مراسم رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: تا کنون بنیاد برکت در راستای اجرای مدرسه سازی در لرستان یک هزار و 140 میلیارد ریال هزینه کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین گلپایگانی افزود: روند مدرسه سازی در استان لرستان پیش درآمد خوبی در بازسای و عمران این استان در همه زمینه ها خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان نیز گفت: بنیاد برکت در راستای تحقق آرمانها و فرامین رهبر فرزانه انقلاب برای محرومیت زدایی در لرستان کارهای ارزشمندی انجام داده است.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی صرفه جویی، مشارکت مردم و آمیختگی معنوی را از ویژگی های طرح های بنیاد برکت برشمرد و افزود: اجرای این طرح ها در مناطق محروم استان موجب کشف استعدادهای درخشان و شکوفایی آنان شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.