تاریخ رونمایی از میزو ۱۷ مشخص شد

میزو به تازگی تاریخ رسمی رونمایی از گوشی جدید خود، میزو ۱۷ را مشخص کرد.

تاریخ رونمایی از میزو ۱۷ مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، میزو مدت زیادی است که خبر رونمایی از جدیدترین پرچمدار خود ر داده است. نام این گوشی Meizu 17 است و مدت زیادی است که طرفداران این گوشی‌ها منتظر اعلام تاریخ رونمایی از آن هستند. در هر صورت، میزو بالاخره به این مدت انتظار کاربران خود پاسخ داد. شرکت میزو مشخص کرد که گوشی هوشمند پرچمدار خود را در تاریخ ۸ می (۱۹ اردیبهشت) به صورت رسمی معرفی می‌کند. پیش از این، میزو تاریخ امروز را به عنوان تاریخ رونمایی از پرچمدارش اعلام کرد.


بیشتر بخوانید: سازنده آیفون به تولید ماسک روی آورد


میزو ۱۷ قرار است دارای نمایشگری باشد که از هر چهار طرف حاشیه بسیار کم است و لبه‌های نمایشگر به بدنه نزدیک خواهند بود. نمایشگر این گوشی یک حفره در گوشه سمت چپ بالای خود دارد که دوربین سلفی در آن قرار می‌گیرد. Meizu 17 قرار است یک گوشی هوشمند با نمایشگر مسطح باشد.

میزو جزو اولین شرکت‌هایی بود که اعلام کرد پرچمدار خود را با پردازنده اخیر کوآلکام، Snapdragon ۸۶۵ تولید می‌کند. کوآلکام اولین بار، دسامبر گذشته چیپست پردازنده سری جدید خود را به صورت رسمی معرفی کرد. علاوه بر این، انتظار می‌رود فناوری شارژ سریع، دوربین چهارگانه با ترکیب افقی و نمایشگر با نرخ فریم ۹۰ هرتز و از جنس OLED، فناوری‌هایی باشند که روی پرچمدار جدید میزو تعبیه خواهند شد. همچنین گفته می‌شود Meizu 17 به صورت پیش‌فرض با سیستم عامل اندروید ۱۰ و رابط کاربری Flyme عرضه می‌شود. در ادامه ویدیویی را مشاهده می‌کنید که میزو با آن تاریخ رونمایی از پرچمدار خود را اعلام کرده است.

شرکت میزو سال ۲۰۰۳ در اسکاتلند تأسیس شد و هم‌اکنون با بیش از دو هزار کارمند در زمینه ساخت تلفن‌های همراه هوشمند در چین فعالیت می‌کند. گوشی‌هایی که این شرکت تولید می‌کند دارای سیستم‌عامل اندروید هستند. این برند طراحی و ساخت محصولاتش را در اسکاتلند و مونتاژ آن را در چین انجام می‌دهد، همچنین دفتر مرکزی این برند نیز در هردو کشور قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار