خودنمایی ردمی با تولید گوشی ۷۰۰۰ دلاری از جنس طلا +تصویر

شرکت ردمی که به تولید گوشی‌های مقرون به صرفه شهرت دارد این بار با تولید یک گوشی ۷۰۰۰ دلاری از جنس طلا برای بازار هند، خبرساز شد.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیائومی برندی است که به تولید گوشی‌های مقرون به صرفه شهرت دارد و ردمی، شرکت زیرمجموعه آن نیز این استراتژی را در پیش گرفته است. حتی ردمی گوشی‌هایی ارزان‌قیمت‌تر از شیائومی نیز در خط تولید خود دارد. البته برای جدیدترین پرچمدار این شرکت که K20 Pro نام دارد و درون خود یک تراشه Snapdragon 855 جای داده اتفاقات گران قیمتی در حال رخ دادن است. یک نسخه لیمیتد از جنس طلا برای این گوشی طراحی شده که قیمت بسیار بالایی دارد.

روکش طلا نه، طلای واقعی!

شرکت ردمی هند در توئیتی گفت: «روکش طلا نه، این گوشی از طلای واقعی ساخته شده و روی آن با الماس تزئیت شده است.» تنها بیست دستگاه از این نسخه لوکس و لیمیتد در هندوستان به فروش می‌رسد که هر کدام دارای قیمتی برابر ۷۰۰۰ دلار آمریکا هستند. اگر شما ردمی K20 Pro را نمی‌شناسید باید بگوییم که این دستگاه یک گوشی با قابلیت‌های معمولی یک پرچمدار است. در آن از تراشه Snapdragon 855 استفاده شده که با یک رم ۶ گیگابایتی همراهی می‌شود. درضمن یک حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش وظیفه تامین امنیت دستگاه را دارد. در بخش دوربین نیز از طراحی سه‌گانه بهره گرفته شده که در پشت دستگاه جای گرفته‌اند. از همه این ویژگی‌ها که بگذریم نمی‌توانیم باتری عظیم ۴۰۰۰ میلی‌آمپری K20 Pro را نادیده بگیریم. قیمت معمولی این گوشی در آسیا ۴۰۰ دلار و جنس آن از فلز است. مطمئنا برای داشتن نسخه‌ای از این گوشی از جنس طلا باید پول بسیار بیشتری بپردازید.

خودنمایی ردمی با تولید گوشی از جنس طلا +تصویر


بیشتر بخوانید: شکست پرچمداران اپل، سامسونگ و هوآوی در تقابل با گوشی جدید میزو


درباره عرضه دلیل نسخه طلایی پرچمدار جدید ردمی در هند باید بگوییم که در این کشور به صورت سنتی مردم ثروتمند به خریدن اجناسی از جنس طلا علاقه‌مند هستند. طلا در هند به عنوان نمادی برای وضعیت مالی افراد تلقی می‌شود. اکثر مواقع خانم‌های ثروتمند هندی از طلا و جواهر زیادی استفاده می‌کنند، همچنین خرید این جنس سرمایه‌گذاری خوبی در این کشور به حساب می‌آید. ما هنوز اطلاعاتی درباره ارزش این گوشی‌های طلا نداریم، اما از آن‌جایی که فقط ۲۰ عدد از آن تولید شده مطمئنا طرفداران ثروتمند ردمی به سرعت همه آن‌ها را خریداری می‌کنند.

انتهای پیام/

ردمی K20 Pro با جنس طلا در هند عرضه می‌شود

برچسب ها: فناوری ، ردمی ، شیائومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار