عرضه میزو ۱۷ پرو با شارژر ۲۷ واتی

میزو قصد دارد گوشی جدید خود، میزو ۱۷ پرو را با فناوری شارژ بی‌سیم ۲۷ واتی عرضه کند.

عرضه میزو ۱۷ پرو با شارژر ۲۷ واتیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها، با پیشرفت فناوری در حوزه گوشی‌های هوشمند، همه کارخانه‌های تولید تلفن همراه سعی دارند بهترین فناوری را در گوشی‌های خود به استفاده کنند تا از این طریق، بتوانند مشتریان بیشتری جذب کنند. این مسائل رقابت بین برند‌ها را بالاتر می‌برد، رقابتی که از ناچ گسترده صفحه نمایش آغاز شد و این روز‌ها به حاشیه صفحه نمایش و حوزه‌های دیگری از جمله دوربین و فناوری شارژ سریع رسیده است. میزو به تازگی خود را برای معرفی سری جدید پرچمداران خود آماده می‌کند و قصد دارد این سری از پرچمداران خود را نسبت به دیگر پرچمداران متمایز کند.


بیشتر بخوانید


همانطور که گفته شد، میزو آماده است تا در آینده‌ای نزدیک سری جدید پرچمداران خود یعنی گوشی‌های میزو ۱۷ را به صورت رسمی رونمایی کند. درست است که زمان زیادی تا رونمایی از این گوشی‌ها و اطلاع از مشخصات رسمی آن‌ها باقی نمانده، اما برخی از اخبار این مشخصات را فاش کرده‌اند و خود شرکت میزو هم این مشخصات را قبل از رونمایی اعلام کرده است. میزو اعلام کرده است که میزو ۱۷ پرو قرار است با فناوری شارژ بی‌سیم ۲۷ واتی در بازار عرضه شود. میزو هنوز اعلام نکرده است که میزو ۱۷ پرو با شارژر کابلی خود با چه سرعتی شارژ خواهد شد، اما مشخصات این گوشی در فهرست 3C مشخص کرده است که شارژری ۴۰ واتی خواهد داشت.

پیش از این تأیید شده است که میزو ۱۷ پرو قرار است دارای تراشه پردازنده Snapdragon 865، حافظه UFS 3.1 و قابلیت پشتیبانی از فناوری ارتباطی 5G باشد. این پرچمدار یک نمایشگر AMOLED با نرخ فریم ۹۰ هرتز خواهد داشت که گوشه بالای سمت راست آن یک پانچ برای دوربین سلفی آن دارد. حسگر دوربین سلفی قرار گرفته شده در این پانچ ۳۲ مگاپیکسل قدرت دارد که زاویه دید ۱۲۹ درجه‌ای دارد. میزو ۱۷ معمولی قرار است با حسگر دوربین ۶۴ مگاپیکسلی سونی با مدل IMX 686 تولید شود و به نظر می‌رسد مدل پروی این گوشی هم همین حسگر را داشته باشد.

میزو ۱۷ پرو

این اطلاعات، مشخصاتی از این گوشی‌ها بودند که تا به حال تأیید شد. با وجود رقابت شدید تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند، باید منتظر ماند تا مشخص شود میزو چه تمهیداتی اندیشیده تا پرچمدار خود را نسبت به دیگر پرچمداران متمایز نشان دهد. با این وجود، در روز معرفی این گوشی قیمت و مشخصات دیگر این گوشی‌ها صحبت خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار