شکست پرچمداران اپل، سامسونگ و هوآوی در تقابل با گوشی جدید میزو

نتایج بنچمارک جدید مدل میزو 16s از عملکرد فوق‌العاده این مدل خبر می‌دهد که توانسته امتیازاتی بیشتر از آیفون XS Max و سامسونگ گلکسی S10 پلاس کسب کند.

گوشی جدید میزو از نظر قدرت پرچمداران اپل، سامسونگ و هوآوی را شکست دادبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، قطعا تاکنون نام تلفن‌های هوشمند Meizu را شنیده‌اید، میزو یکی از برترین برند‌های تلفن‌همراه چینی است که مدل‌های باکیفیتی تولید می‌کند و در چند سال گذشته فروش بالایی داشته است. تولیدات این شرکت همچون دیگر برند‌های چینی علاوه‌بر قیمت ارزان، از سخت‌افزار با قدرت، نمایشگر عالی و دوربین‌های  باکیفیت بهره می‌برد که همین عوامل موجب محبوبیت این برند در چین و بازار دیگر کشور‌ها شده است. مدل جدید این شرکت با نام میزو  16s هرچند که هنوز معرفی نشده اما به دلیل شایعاتی که از کیفیت بالا آن خبر می‌دهد مورد توجه مطبوعات قرار گرفته و نام آن را زیاد می‌شنویم.

گوشی جدید میزو از نظر قدرت پرچمداران اپل، سامسونگ و هوآوی را شکست داد

به تازگی خبر آزمایش این مدل بر روی بنچمارک معتبر AnTuTu منتشر شده که نتایج آن نشان می‌دهد این شایعات درست بوده و میزو  16s واقعا یکی از قدرتمندترین  تلفن‌های اندرویدی تولید شده است. نتایج جدید این بنچمارک نسبت به آزمایش قبلی نزدیک به 5 درصد بهبود داشته، بروزرسانی که بر روی این مدل اعمال شده و کارایی آن را افزایش داده مربوط به بخش نرم ‌افزاری میزو  16s می‌شود و سخت افزار آن تغییری نکرده است.

گوشی جدید میزو از نظر قدرت پرچمداران اپل، سامسونگ و هوآوی را شکست داد

تصاویر بنچمارک جدید میزو  16s توسط مهندس سیستم شرکت میزو منتشر شده و عملکرد فوق‌العاده این مدل در این آزمایش را نشان می‌دهد. بنچمارک  AnTuTu به دلیل بررسی همه‌جانبه تلفن هوشمند یکی از معتبرترین روش‌ها برای شناسایی عملکرد این دستگاه‌ها شناخته می‌شود، به همین جهت نتایج آزمایش‌های AnTuTu بسیار مهم بوده و مورد توجه کارشناسان این حوزه قرار می‌گیرد.

گوشی جدید میزو از نظر قدرت پرچمداران اپل، سامسونگ و هوآوی را شکست داد

مدل میزو 16s در این بنچمارک توانسته از پس پرچمداران سامسونگ با پردازنده‌های اسنپدراگون ۸۵۵، هوآوی با پردازنده Kirin 980،  دیگر محصولات سامسونگ با پردازنده Exynos 9820 و پردازنده پرچمداران اپل نیز بربیایید. عملکرد جدید میزو 16s این مدل را بالاتر از آیفون XS Max، شیائومی Mi 9، سامسونگ گلکسی S10 پلاس و هوآوی P30 Pro قرار می‌دهد، درواقع مدل جدید میزو توانسته تمامی مدل‌های قدرتمند بازار را شکست دهد و به عنوان بهترین تلفن‌هوشمند موجود از نظر بنچمارک AnTuTu شناخته شود. در لیست زیر مدل‌های برتر بازار به همراه امتیازاتشان را مشاهده می‌کنید.

گوشی جدید میزو از نظر قدرت پرچمداران اپل، سامسونگ و هوآوی را شکست داد

مدل میزو 16s با طراحی مشابه با مدل میزو ۱۶ به بازار خواهد آمد و تنها تفاوت این دو مدل نسبت نمایشگر خواهد بود، در مدل جدید نسبت صفحه نمایش از ۱۸:۹ به ۱۸:۶:۹ تغییر پیدا کرده است. با این وجود مشخصات این مدل شامل نمایشگر ۶.۲ اینچی، ۶ گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵، باتری با ظرفیت ۳۵۴۰ و دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور‌های نامشخص خواهد بود. این مدل در اواخر آوریل یا در ماه می‌میلادی معرفی خواهد شد.


بیشتر بخوانید: نتیجه آزمایش بنچمارک گوشی nubia Red Magic 3 منتشر شد 


انتهای پیام/

گوشی جدید میزو

برچسب ها: فناوری ، میزو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار