شرکت هواپیمایی United: دوربین‌ صندلی‌های هواپیما ناکارآمد است

شرکت هواپیمایی United دوربین‌ صندلی‌های خود را به دلیل بی استفاده بودن و نداشتن برنامه مناسب برای استفاده از آن‌ها از کار می‌اندازد.

دوربین‌ صندلی‌های هواپیما ناکارآمد استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق قوانین پرواز با هواپیما در جهان مسافران باید در حین پرواز و به خصوص در زمان تیک‌آف و فرود هواپیما گوشی‌های خود را خاموش و یا در حالت Airplane Mode قرار دهند. شرکت‌های بزرگ هواپیمایی در جهان برای رفاه حال مسافران خود در پرواز سیستم‌های سرگرمی و ارتباطی را بر روی صندلی‌های موجود در هواپیماها تعبیه کرده‌اند. ولی اخیرا شرکت هواپیمایی United  متعلق به کشور آمریکا به این نتیجه رسیده است که مسافران به برخی از ویژگی‌های این سیستم ارتباطی اعتماد ندارند و از آن استفاده نمی‌کنند.

طبق یک نظر نسجی از مسافران پروازهای شرکت United اکثریت آن‌ها به عملکرد ایمن و صحیص دوربین‌های به کار رفته در هواپیماها اعتماد ندارند و می‌توان گفت به نوعی از اینکه چهره آن‌ها از طریق این دوربین‌ها برای دیگران قابل رویت باشد، واهمه دارند. سخنگوی شرکت United گفت: «ما از مدت‌ها قبل این دوربین‌ها را غیر فعال کرده بودیم و برنامه ریزی دقیقی برای استفاده از این دستگاه‌ها در آینده نداشتیم. حال در صدد هستیم تا با پوششی مناسب این دوربین‌ها را از روی صندلی‌های هواپیماها حذف کنیم.»

دوربین‌ صندلی‌های هواپیما ناکارآمد است

این مقام مسئول در شرکت United در ادامه افزود: «شاید در آینده با ایجاد تغییراتی در سیستم‌های ارتباطی مسافران در هوایپما از این دوربین‌ها برای ویدئو کنفرانس استفاده شود.» البته این چنین اجرای چنین مسئله‌ای از سوی شرکت United مستلزم کسب مجوزهای لازم از سازمان‌های هواپیمایی و تعریف استانداری جدید برای ارائه خدمات ویدئو کنفرانس است.

پس از اعلام این خبر برخی از شرکت‌های فناوری فعال در صنعت هوایی برای همکاری با شرکت آمریکایی United اعلام آمادگی کردند. این شرکت‌ها در ضمن این همکاری سخت‌افزارهای لازم برای توسعه سیستم‌هخای ارتباطی مسافران در هواپیما را تامین می‌کنند. شرکت هوایپمایی United  تنها شرکت هواپیمایی در جهان نیست که دوربین‌های صندلی‌های هواپیما را غیر فعال کرده و یک شرکت هواپیمایی در سنگاپور نیز به اقدامی مشابه دست زده است.


بیشتر بخوانید: با خودرو ولوو پرواز را تجربه کنید


انتهای پیام/

شرکت هواپیمایی آمریکایی دوربین‌های صندلی‌های خود را از کار می‌اندازد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار