تامین آب آشامیدنی پایدار و ساخت راه ارتباطی روستاهای دربنگ و صفی خانی در دستور کار دستگاه های خدمات رسان این شهرستان قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید خدادوست موسوی فرماندار شهرستان لنده در بازدید از روستاهای دره بنگ و صفی خانی از توابع بخش مرکزی این شهرستان گفت: تامین آب آشامیدنی پایدار و رفع مشکلات راه ارتباطی روستای دره بنگ در دستور کار دستگاه های خدمات رسان لنده قرار گرفت.

سید خدادوست موسوی افزود: با اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان و همکاری بسیار خوب بنیاد مستضعفان، امیدواریم بتوانیم جاده دسترسی مناسب و آب آشامیدنی بهداشتی لوله کشی و دیگر مشکلات این منطقه را برطرف کنیم.

او بیان کرد: این روستاها دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل های بسیار خوبی از جمله دامداری و کشاورزی است که نیازمند حمایت و توجه جدی است.

موسوی رفع مشکلات زیر ساختی در روستا را ضروری و از اولویت های مدیرت شهرستان عنوان کرد و افزود: توسعه روستاها در وضعیت فعلی، بهترین راه کمک به جهش تولیدات دامی و کشاورزی است .

لازم بذکر است پیرو دستور فرماندار این شهرستان مقرر گردید با توجه به بارندگی های اخیر و خساراتی که به روستاهای مذکور و مناطق همجوار وارد شد از طریق هلال احمر مساعدت های انجام شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.