معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از ارائه خدمات مشاوره غیرحضوری به دو هزار و ۶۵۶ دانش آموز استان در ایام تعطیلی مدارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ارائه مشاوره غیرحضوری به بیش از ۲۶۰۰ دانش آموز کرمانیصدیقه مرادی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه به دو هزار و ۶۵۶ دانش آموز استان در ایام تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا خدمات مشاوره غیرحضوری ارائه شده است، گفت: این خدمات مشاوره‌ای به همت مشاوران مدارس و هسته‌های مشاوره به صورت رایگان به دانش آموزان و اولیا آنان ارائه می‌شود.

او با بیان اینکه با وجود تعطیلی مدارس، تربیت و آموزش تعطیل نیست، افزود: مشاوران با حضور در مدارس، هسته‌ها و مراکز مشاوره از طریق تماس‌های تلفنی و فضای مجازی ( پیام رسان‌های داخلی) با دانش آموزان خود ارتباط برقرار کرده و به آنان خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌کنند.

مرادی بیان کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه و همچنین کمک به خانواده‌ها و دانش آموزان برای کنترل استرس، خدمات روانشناختی و مشاوره‌ای مراکز مشاوره، همان گونه که قبلا اعلام شده بود به صورت خدمات غیرحضوری در قالب طرح صدای مشاور در مراکز مشاوره وابسته به آموزش و پرورش استان، تداوم پیدا می کند. 

او از حضور رییس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش و پرورش استان در برنامه‌ی زنده‌ی تلویزیونی با موضوع راهکار‌های روانشناختی کنترل استرس کرونا ویروس در شبکه استانی کرمان خبر داد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، همچنین از تولید ماسک در کانون‌های فرهنگی و تربیتی استان با همکاری بسیج دانش آموزی سخن گفت. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار