پیغام بهار با ارسال کتاب‌های خط بریل به کودکان و نوجوانان کم بینا و نابینا رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ بنا به اعلام روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  استان کرمان، در ایام شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس و مراکز فرهنگی‌_ هنری،  اداره کل کانون پرورش فکری  کودکان و نوجوان استان کرمان به همت مرکز فرهنگی‌_هنری شماره یک شهرکرمان برای بچه‌های کم‌بینا و نابینای مرکز فرهنگی‌ _ هنری فراگیر کانون، یک بسته فرهنگی شامل یک کتاب به خط بریل و یک جلد مجله روشنان بسته‌بندی کرد و به خانه‌های آن‌ها رساند.

 یک پیام تبریک سال نو با مضمون: «انگشت جادویی بهار، روی شاخه‌ها شکوفه نشانده، سال نو شما پر از لمس زیبایی، دوست مهربانم سلام، به امید ساختن لحظاتی پر از شادی و بالندگی بی‌صبرانه منتظر دیدار دوباره شما هستیم. دوست همیشگی شما: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» نیز با همکاری آموزش و پرورش استثنایی شهر کرمان و مدرسه نابینایان جابربن‌حیان به خط بریل برگردانده شد و به دست بچه‌ها رسید.

مراکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، معمولا با محوریت مراکز ثابت کانون برای ارایه فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری برای بچه‌های کم‌شنوا و ناشنوا، کم‌بینا و نابینا و معلولان جسمی و حرکتی ایجاد شده و فعالیت می‌کنند. همچنین مرکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کنار مرکز فرهنگی‌_هنری ثابت شماره یک کرمان با حدود ۱۰۰ عضو توان‌خواه از شهر کرمان از سال ۱۳۹۵ در حال خدمت رسانی به این کودکان است.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار