مشارکت فرهنگیان زرند در رزمایش کمک مؤمنانه

مدیر آموزش و پرورش زرند از مشارکت فرهنگیان در رزمایش سراسری کمک مؤمنانه با محوریت ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین کاظمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند گفت: به دنبال اجرای طرح ملی بسیج مبارزه با کرونا و تدابیر رهبر فرزانه انقلاب، طرح نهضت کمک رسانی و خدمات رسانی به هموطنانی که به دلیل شیوع این بیماری آسیب مالی دیده اند، در حال برگزاری است.


او با اشاره به اینکه این طرح به صورت رزمایش سراسری با عنوان کمک مؤمنانه با رمز یا صاحب الزمان (عج) به همت ستاد مبارزه با کرونا و با محوریت ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان برگزار می‌شود، کمک رسانی به هموطنان آسیب دیده مالی، صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا و حمایت از خانواده‌های نیازمند را از اهداف این رزمایش عنوان کرد.


کاظمی با بیان اینکه این رزمایش از میلاد با سعادت مهدی موعود (عج) آغاز شده است و تا میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) ادامه خواهد داشت، افزود: فرهنگیان نوع دوست این شهرستان می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۴۹۷۹۷۸۶۰ به نام حسینیه ثارالله سپاه ناحیه زرند واریز کنند.


او تصریح کرد: فرهنگیان همچنین می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود شامل بسته‌های مواد غذایی و اقلام بهداشتی را تحویل حوزه و پایگاه‌های مقاومت در سراسر این شهرستان دهند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار