نگرانی از شیوع کرونا در فصل برداشت محصولات کشاورزی

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: ورود روزانه ۵ هزار کامیون حمل بار در مناطق جنوبی استان کرمان، نقطه‌ی نگران کننده شیوع ویروس کرونا در این شهرستان‌ها است.

در فصل برداشت محصولات کشاورزی در جنوب کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد صمیمی، معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در جلسه‌ی شورای سلامت قلعه گنج گفت: ورود روزانه۵ هزار کامیون حمل بار در مناطق جنوبی، نقطه‌ی نگران کننده در شیوع ویروس کرونا در این شهرستان‌ها است.

او تصریح کرد: نگرانی ما از این است که چون محدودیت‌ها برداشته شده و همزمان فصل برداشت محصولات کشاورزی در قلعه گنج و شهرستان‌های جنوبی را داریم، مشکل شیوع ویروس کرونا در این شهرستان ها بیشتر شود.

خسرو چمنی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قلعه گنج نیز در این جلسه گفت: ۹۸ درصد بازاریان شهرستان، مشمول طرح بازگشایی شدند؛ ولی این مسئله یک نقطه‌ی تهدید برای جمعیت است و ازدحام افراد و شهروندان در بازار و خیابان‌ها تهدید کننده هست.

 او افزود: مرکز بهداشت، تمامی صنوفی که موارد بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، پلمب و جریمه می کند. 

چمنی با بیان اینکه تردد کامیون‌های حمل بار در شهرستان و بازگشت کارگران و مهندسان معادن و شرکت‌های پیمانکاری، نقطه‌ی تهدید دیگری برای سلامت شهرستان است، تاکید کرد: همه‌ی این افراد بعد از بازگشت باید ۱۴ روز در خانه بمانند

انتهای پیام/  م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار