امروز نقاهتگاه ۱۵۰ تختخوابی سرتیپ شهید زنده روح در سالن ورزشی پاس فرماندهی انتظامی استان کرمان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده انتظامی استان و جمعی از مسئولا ن استانی، نقاهتگاه ۱۵۰ تختخوابی سرتیپ شهید زنده روح در محل سالن ورزشی پاس فرماندهی انتظامی استان به بهره برداری رسید.

 

راه اندازی نقاهتگاه ۱۵۰ تختخوابی در کرمان

 

 در  این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با قدردانی از کادر بهداشت درمان و نیرو‌های مسلح در کنترل و پیشگیری بیماری کرونا ویروس در سطح استان کرمان گفت: امیدواریم همه دست به دست هم داده و با کمک خداوند این ویروس را شکست دهیم.

 

راه اندازی نقاهتگاه ۱۵۰ تختخوابی در کرمان

 

محمدجواد فدایی، استاندار کرمان نیز در این مراسم گفت: نیروی انتظامی علاوه بر تامین امنیت و سایر ماموریت ها، برای کمک به کادر بهداشت و درمان و خدمت به مردم، نقاهتگاهی برای بیماران کرونایی ایجاد کرده است.

او ابراز امیدواری کرد: با همت و رعایت نکات پیشگیرانه هرچه زودتر این مشکل از جامعه رفع شود و نیاز به استفاده از نقاهتگاه وجود نداشته باشد.

 فدایی تصریح کرد: در استان کرمان با همکاری مردم، دستگاه‌های اجرایی، اصناف و کادر بهداشت و درمان، وضعیت قابل قبولی در کنترل شیوع و گسترش بیماری کرونا داشته ایم.

سردار ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان هم با اشاره به اقدامات نیرو‌های مسلح پس از فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در کنترل کرونا گفت: این نقاهتگاه با ۱۵۰ تخت و امکانات، آماده مشاوره به بیماران و خانواد‌های آنان برای افزایش روحیه است. 

 او افزود: برای خدمت رسانی بیمارستان صحرایی نیز در مجاورت این نقاهتگاه  مسقر می‌شود.

 

راه اندازی نقاهتگاه ۱۵۰ تختخوابی در کرمان

 

 حمیدرضا رشیدی نژاد، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان هم با قدردانی از نیرو‌های مسلح به ویژه نیروی انتظامی در مقابله با کرونا گفت: استان کرمان از لحاظ شیوع و فوتی‌ها ی ناشی از بیماری کرونا  از وضع نسبتا مناسبی برخوردار است؛ اما باید موضوع جدی گرفته شود.


انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار