فرزام گفت: ورزشکاری در مسابقات قایقرانی برنده خواهد شد که بتواند به بهترین نحو تمرین کند.

فرزام: تعویق زمان المپیک یک فرصت برای پیروزی استافشین فرزام سرمربی تیم ملی روئینگ در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: قایقرانان تیم ملی روئینگ به دلیل شیوع ویروس کرونا تا ۲۵ اسفند ماه به صورت قرنطینه در اردو حضور داشتند. منتظر هستیم تا شرایط برای اردو فراهم شود تا دوباره به اردو بازگردیم.

او افزود: آخریین روزهای اردو دستگاه شبیه ساز روئینگ را از طریق فدراسیون در اختیار قایقرانان گذاشتیم تا آنها در خانه تمرین کنند. زمانی که قایقرانان در اردو بودند تمرینات به سه وعده در طول  روز نیز می‌رسید. در حال حاضر شرایط استفاده از آب و قایق را نداریم.

فرزام درباره تعویق المپیک گفت: شیوع ویروس کرونا و لغو شدن مسابقات المپیک مشکل همه ورزشکاران است. همه درباره این موضوع ناراحت هستند، زیرا همه به آمادگی کاملی رسیده بودند.

سرمربی تیم ملی روئینگ ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا مسابقات انتخابی المپیک نیز لغو شد. طبق اعلام فدراسیون جهانی قایقرانی مسابقات جهانی و انتخابی المپیک سال ۲۰۲۱ برگزار می‌شود. قرار است به زودی تاریخ و مکان این مسابقات اعلام شود.

فرزام گفت: خدا را شکر قایقرانان در سلامت کامل هستند و تمرینات خود را انجام می‌دهند. مردم در خانه بمانند. امیدوارم با رعایت اصول بهداشتی و در خانه ماندن زودتر ویروس کرونا را شکست بدهیم. از تمامی کادر پزشکی و درمانی نیز تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار