رضایی گفت: قایق‌هایی که با آن تمرین می‌کنیم قدیمی شده اند و آخرین مدل آن برای سال ۲۰۱۲ است.

مشکل اصلی قایقرانان کانو کانادایی کیفیت قایق استمحمدنبی رضایی قایقران تیم ملی کانو کانادایی در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: اهل استان مازندران و متولد شهرستان بابلسرهستم. ۸ سال است که عضو تیم ملی شده ام و توانسته ام ۲ مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز در مسابقات آسیایی و یک برنز در بخش جوانان جهان کسب کنم.

او افزود: بعد از مسابقات قهرمانی جهان اردو‌ها را شروع کردیم. در حال حاضر تمرینات زمستانی تیم رو به پایان است و حدود یک ماهی است که در عسلویه اردو داشتیم، قرار است تا پانزده روز آینده تست تیم ملی گرفته و ارنج‌ها مشخص شود و یک فروردین ماه نیز مسابقات کسب سهمیه المپیک را در کشور تایلند در پیش داریم.

رضایی ادامه داد: زیر نظر ایمان پورعزیز مربی تیم کانو کانادایی تمرینات خود را به خوبی انجام می‌دهیم، تمامی امکانات برای تمرین در این اردو فراهم بود، خوابگاه و غذا را نیز با کیفیت خوبی در اختیار تیم قرار دادند.

ملی پوش کانو کانادایی در پاسخ به این سوال که آیا مبلغی بابت حضور در تیم ملی دریافت می‌کند، گفت: از زمانی که علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی شده است مبلغی به عنوان حقوق به ما تعلق می‌گیرد که امیدوارم بیشتر شود.

او افزود: تمام تلاش خود را برای کسب سهمیه المپیک می‌کنم. از چند سال پیش هدفم این بود که سهمیه المپیک را به دست بیاورم. امیدوارم در این مسابقه بتوانم بازی خوبی را داشته باشم، مشکل اصلی کیفیت قایق است، زیرا قایق‌هایی که با آن تمرین می‌کنیم، قدیمی شده اند و آخرین مدل آن برای سال ۲۰۱۲ است، قایق‌های خیلی جدید و پیشرفته‌ای آمده است که سرعت بالاتری دارند و چون در مسابقه این قایق‌ها را دریافت می‌کنیم باید قبلش با آن تمرین کنیم و با آن قایق آشنایی داشته باشیم تا بتوانیم خوب مسابقه دهیم، ما از داشتن این قایق‌ها محروم هستیم و در مسابقه به مشکل بر می‌خوریم.

رضایی ادامه داد: تا جایی که حمایت بشوم به ورزش حرفه‌ای ادامه می‌دهم، نیاز به حمایت بیشتری از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک داریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی ، قایقرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار