یک مقام در نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد ۱۰۰ نفر دیگر از پرسنل ناو هواپیمابر آمریکایی به کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری فاکس‌نیوز آمریکا، یک منبع در نیروی دریایی ایالات متحده در گفت‌وگو با این شبکه خبری از شناسایی ۱۰۰ نفر دیگر از پرسنل ناو هواپیمابر تئودور روزولت آمریکا که به بیماری کرونا مبتلا شده اند خبر داد.

پیش از این نیز نشریه گلوبال تایمز در گزارشی نوشت در حالی که ویروس کووید-۱۹ تمام کشور‌های دنیا را درنوردیده است ارتش آمریکا که به شدت متاثر از این همه‌گیری مرگبار شده، در تلاش است تا تضعیف خود در این شرایط را پنهان کند.

پیش‌تر نیز مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا اذعان کرد که آمادگی رزمی ارتش این کشور می‌تواند تحت تاثیر همه‌گیری ویروس کرونا قرار گیرد. از سوی دیگر کارشناسان چینی بر این باروند که شیوع ویروس کرونا می‌تواند ضربه بزرگی به نفوذپذیری آمریکا بر متحدانش وارد کند.

این در حالی است که با ثبت موارد جدید مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا، شمار تلفات این کشور از مرز ۲۰ هزار نفر عبور کرد و این کشور در جایگاه نخست کشور‌های جهان از نظر میزان قربانیان ویروس کووید-۱۹ قرار گرفت.

بنا به تازه‌ترین آمار منتشر شده در وب سایت ورداومیترز، با ثبت هزار و ۳۱۰ مورد مرگ ناشی از بیماری کرونا، شمار کل تلفات ناشی از این بیماری به ۲۰ هزار و ۵۷ نفر رسید.

همچنین ۱۸ هزار و ۷۴۷ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا شناسایی شد که شمار کل مبتلایان به این بیماری را به ۵۲۱ هزار و ۶۲۳ نفر رساند.

از این تعداد ۲۸ هزار و ۵۱۹ نفر تاکنون بهبود یافته اند. بنا به آمار جدید، آمریکا در صدر کشور‌های دنیا هم از نظر میزان ابتلا به ویروس کرونا و هم از نظر میزان مرگ و میر ناشی از این بیماری قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار