سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

کنکور ۹۹ با توجه به شیوع کرونا نباید برگزار شود

میرزاده گفت: با توجه به شیوع کرونا در کشور کنکور سراسری ۹۹ نباید برگزار شود و جذب دانشجو براساس سوابق تحصیلی باشد.

میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات پیشنهاد مجلس برای عدم برگزاری کنکور سراسری در سال ۹۹ گفت: من تنها یک قانون را یادآور شدم. این قانون درباره کنکور است که مصوب مجلس بوده و قابلیت اجرایی دارد. آنچه که الان اهمیت دارد سلامت جوانان است. هیچ آزمونی مهم‌تر از جان فرزندان ما نیست و قرار نیست که یک آزمونی، چون سال‌ها برگزار شده تغییر نکند.

او در ادامه بیان کرد: هیچ چیز قابل پیش بینی نیست، تاکنون با این مشکل مواجه نبودیم بنابراین چاره‌ای نداریم که برای حفظ جان فرزندان خود فکری اساسی کنیم.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در بسیاری از کشور‌های جهان در شرایط عادی هم کنکور اجرا نمی‌شود. کنکور ۲ ساعته که سرنوشت کشور و آینده سازان کشور را با دو ساعت و چهار سوال تست مشخص کند در بسیاری از کشور‌ها وجود ندارد.

او در ادامه بیان کرد: یعنی هنوز وقت آن نرسیده که کنکور را عوض کنیم؟ آیا در دو ساعت می‌شود شایستگان کشور را انتخاب کرد؟ بنده هیچ اعتقادی به شایسته سالاری در کنکور ندارم، اما اگر این شیوه بهترین شیوه هم باشد که نیست و دچار اشکال است به طوری که بسیاری از کشور‌های پیشرفته آن را کنار گذاشته اند و تفویض اختیار کامل به دانشگاه‌ها کرده اند، به خاطر شیوع کرونا می‌شود قانون مجلس درباره کنکور را اجرایی کرد.

میرزاده در ادامه درباره این قانون افزود: در این قانون گفته شده است که می‌شود حداقل ۸۵ درصد ظرفیت پذیرش دانشگاه‌ها بدون کنکور باشد. قانون تصریح کرده که حداقل ۸۵ درصد و یعنی به صورت ۱۰۰ درصد هم می‌توان این قانون را اجرایی کرد و جذب دانشجو امسال کاملا بر اساس سوابق تحصیلی صورت بگیرد.

زمان جذب ۱۰۰ درصدی دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی رسیده است

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: قانون تصریح کرده است که باید بر اساس سوابق تحصیلی به جذب دانشجو پرداخت. خیلی خوب می‌توان استعداد دانشجو را با توجه سوابق سوابق تحصیلی با یک مصاحبه تخمین زد و به جذب دانشجو پرداخت. به راحتی یک دانشگاه می‌تواند استعداد این متقاضی را تشخیص دهد. یک روز باید این کار شروع شود و به نظر من وقت اجرای جذب ۱۰۰ درصدی دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی هم اکنون است.

میرزاده در ادامه مطرح کرد: باید تفویض اختیار کامل به دانشگاه‌ها صورت بگیرد و اینکه دانشگاه‌ها صرفا به پر کردن صندلی خود اقدام نکنند بلکه باید در این جذب به نیاز جامعه هم توجه شود.


بیشتر بخوانید: سرگردانی کنکوری‌ها میان تصمیم‌های متغیر؛ راهکار جبران چیست؟


او در ادامه گفت: باید اعلام شود که ما به این تعداد متخصص نیاز داریم. چرا واقعیت را نمی‌پذیریم؟ چرا دانشگاه‌های نما قبل از اینکه دانشجو بپذیرد مشخص نمی‌کند که دانشجو را برای کدام نیاز می‌خواهد تربیت کند؟ هم اکنون وقت این است که نیاز‌های واقعی جامعه برای ۴ تا ۸ سال آینده مشخص شود، پس از اینکه این نیاز مشخص شد تفویض اختیار کامل را به استان‌ها بدهیم و براساس پتانسیل‌ها و ظرفیت‌هایی که هر استان دارد و همچنین مراکز علمی آن استان اختیار بدهیم که فلان تعداد دانشجو در چه رشته‌هایی جذب کنند.

میرزاده یادآوری کرد: متقاضیان باید رزومه خود را به دانشگاه‌ها بدهند و دانشگاه تقاضای آن‌ها را بررسی کند. البته نمی‌گوییم این شیوه جذب بر اساس سوابق تحصیلی بدون مشکل است، ولی به نسبت اشکالاتی که خود کنکور دارد مشکلاتی که برای دانش آموزان به وجود می‌آورد معایبش کمتر است.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: در شرایط موجود با توجه به شیوه کرونا چاره‌ای نداریم که کنکور سراسری ۹۹ را برگزار نکنیم و تمام ظرفیت دانشگاه‌ها را بر اساس سوابق تحصیلی جذب کنیم. این پیشنهاد را به مجلس داده‌ایم که به قانون برگردیم و قانون را در باره کنکور اجرا کنیم.

او در ادامه با تاکید بر اینکه مافیای کنکور قدرتمند است، اضافه کرد: برای برداشتن مافیای کنکور باید از جایی شروع کنیم. از روزی که این پیشنهاد را مطرح کرده ام پیام‌های زیادی با مضمون برداشته نشدن کنکور از سوی اشخاص متفاوت برای من در حال ارسال است، اما باید از جای آستین‌ها را بالا زد و شروع کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۴۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
سلام منم یه کنکوری ام ب نظر من امسال رو بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش کنن سال بعد با کنکور و باید به فکر اون هایی که معدلشون پایینه یه فکری بشه چون بنده خدا ها که نمیدونستن کرونا میاد بالاخره هیچ چیز مهمتر از سلامتی و آرامش نیست.پس بیشتر از کنکورلطفا به فکر سلامت روحیمون باشید و امسال زیادسخت نگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
خواهش میکنم کنکور رو حذف نکنین اونایی که معدلشون پایینه دلشون به همین کنکور خوشه اگه کنکور حذف بشه و پذیرش دانشگاه ها بر اساس سوابق تحصیلی باشه بدبخت میشن فقط امسال اونم به خاطر کرونا برگزار نشه خوبه . من پنج ماهه از ترس کرونا پامو بیرون نذاشتم نمیدونم روز کنکور چیکار کنم . خوب سلامتی مهم تره یه سال پشت کنکور میمونم ولی خواهشا کنکور حذف نشه .
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۱۳:۰۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
سلام لطفا کنکور روحذف کنین امسال سلامتی انسانها خیلی درخطر هست . شاید بابرگزاری این کنکور کرونا شیوع بیشتری پیداکند.
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۱۳:۰۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
سلام لطفا کنکور روحذف کنین امسال سلامتی انسانها خیلی درخطر هست . شاید بابرگزاری این کنکور کرونا شیوع بیشتری پیداکند.
Iran (Islamic Republic of)
Amir
۲۳:۴۹ ۲۹ تير ۱۳۹۹
کنکور باید حذف بشه. این چه مسخره بازیه که سر ما اوردن. کدوم کشور اروپایی کنکور داره آخه ؟! آمریکا هم کنکور نداره. حذف کنید این مسخره بازیو. سالی چندین هزار نفر میرن کشور های دیگه پزشکی میخونن و اون پول میره تو حساب اون کشور و برای اونا سود آوری میکنه درحالی که کنکور برداشته شه همون دانشجو میاد اینجا میخونه با همون شهریه ای که میخواد خارج خرج کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۲۸ تير ۱۳۹۹
خب معلومه کسی ک نمرات دوازده سال تحصیلش بالا هست کنکورش هم خوب میشه ( اونایی ک میگن تقلب وجود داشته باید بهشون جواب داد ک احه مگه میشه همه ی درس های دوازده سال رو با تقلب پیش برد ؟؟ اخه ادم مگه چند نمره می تونه تقلب کنه ؟؟ اخه مگه سر چند تا امتحان میشه تقلب کرد ؟)
پس چه کاریه که کنکور امسال با این همه خطر بر گزار بشه ؟؟
سوابق دوازده سال تحصیل رو در نظر بگیرید و خداوکیلی ما رو هم با یه کنکور ب کشتن ندید
Iran (Islamic Republic of)
ارین
۱۱:۰۲ ۲۳ تير ۱۳۹۹
هر تصمیم که می گیرید ولی اینکه این بچه ها سال بعد کنکور بدن فاجعه هست هم در حق این بچه ها و هم بچه های سال بعد ظلم می شه . با وجود اینکه می گویند دانشگاهها ظرفیت را دو برابر نمی کنن . خوب این بچه ها یک سال بکوب می خوانند . ماهایی که باید هم کلاس ۱۲ بریم و هم برا کنکور بخوانیم ضرر می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
زارعی
۲۲:۰۵ ۱۵ تير ۱۳۹۹
واقعا عادلانه نیست که با این وضعیت و این بیماری خطرناک مل 4ساعت توی محیط بسته با ماسک و دستکش بخوایم آزمون بدیم.
خودمون مهم نیستیم اگه خدایی نکرده ناقل بشیم و ب خانوادمون منتقل کنیم کی جواب میده؟
با این هزینه های سنگین شاید همه نتونن هزینه درمان و بستری شدنو داشته باشن
لطفا مسئولین رسیدگی کنین اگه کنکور برگزار نشه خیلی راحت بر اساس نمرات نهایی هم میشه به دانشگاه رفت.
این بیماری شوخی بردار نیست
هممون دیدیم که بعد از برگزاری امتحانات نهایی چقد آمار روز به روز افزایش پیدا کرده
کنکور یه فاجعه دیگه به بار خواهد آورد.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۴۸ ۱۱ تير ۱۳۹۹
باید نمرات. کل دوازده سال به علاوه فعالیت های علمی فرهنگی رو به عنوان شاخص در نظر بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۳:۵۰ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
عادلانه ترین راه فقط کنکوره اونم تا قیام قیامت
Germany
فاطمه
۰۹:۴۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
خیلی خطرناکه احتمالا میریم کنکور میدیم ولی به نتایج نمیرسیم . بالاخره فقط که سرجلسه نشستن نیست که شما پروتکل های وزارت بهداشت رو رعایت کنید ادم یه دستشویی می‌خواد بره ۴ساعت که یه جا نمیشینیم ، خانواده هامون بیرون چیکار میکنن لحظه ورود و خروج و تجمع جمعیت ، اینا همه هست بعدم همه که مثل هم رعایت نمیکنن بعضیا به همون ماسکش هم اعتقادی ندارن
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۵۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
اگه از همون اول دو ماه قرنطینه سفت و سخت اعمال می کردند الان تعداد مبتلایان به صفر می‌رسید و ما بدون استرس سراغ امتحانات و کنکور می رفتیم ،حالا تو این استرس کرونا و بسته بودن کتابخونه ها معلوم نیست چی می سه چجوری باید امتحان داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
یعنی چی بی عدالتیه یارو کل عمرش درس خونده بانمره بیست وبالا از بیشتر خوشی های بچگیش زده واسه درس حالا به خاطر کنکور وشرایط اقتصادیش همه زندیگش هوا بره نمیشه دیگه بردارید این بساط کنکورو جمع کنید دیگه اه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
کنکور سراسری در این برهه به شدت میتونه باعث افزایش میزان مبتلایان در برخی استانها که همین العان هم شیب صعودی قابل توجهی دارند بشه و برگزاری اون حداقل تا اوایل شهریور باید به تعویق بیفته
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۳۳ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام
من امسال کنکور شرکت نمی کنم چون ۸۰٪دانشجوها بدون ازمون جذب میشن و تا سهمیه بعضی ها مونده مارو جذب نمی کنند من با اینکه معدلم۲۰بود داخل روستا و سهمیه روستا هم داشتم تجربی نیاوردم حالا بخوام تا اخر عمرم با یک کپسول اکسیژن سر کنم ا برم دانشگاه بعدشم بیکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
در جواب‌ستار.سلامتی مردم همون اول کرونا معلوم شد اگه مهم
بود دو هفته نشتن‌‌بهتر بود یا کل عمر موندن‌ تو خونه‌
حالا باید چیکار کنیم با آشی که مردم برا هم دیگه‌
پختن‌جزاینکه‌.خونه‌دل‌هاخور‌دهایم‌تا‌به‌هم‌بفهمونیم‌
موندن‌بهتر بود‌یا‌موردن‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
درود
منم با شماها هم عقیده ام
ولی کنکور امسال نبااااااااا ید بر چیده بشه
بندازنش عقب ترو
اعصاب ما معدل پایینار وبهم نریزید
چی میگید با خودتون
این کارو باید چند سال پیش که
ششم بودیم می کردن
درسته حالا دیر نیست ولی اگه اینجور باشه
تکلیف کسایی که پشیمون شدن و درس خوندن برا امسال کنکور چی ؟
نه این نمی خوام و دوست ندارم نداریم
راهه حل بزار‌ین کنکوری که چند ماه مونده
چطوری برگذار بشه
والا من امسال خوندم ولی معدلم اینجوری نیست که
بی کنکور برم‌دانشگاه فرهنگیان پس امسال ما هایی
که اینجور شدیم چی
مسئولین خواهشن‌درست‌وبه‌نفعه‌همه باشه
بدرود
Iran (Islamic Republic of)
کنکوری
۰۰:۱۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
کنکور باید باشه
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۰:۱۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
اصلا اینطورنیس توکلاسا خیلیا باتقلب نمره میگیرن نه هرکسی ولی خیلیا هستن این کارو میکنن من خیلی دیدم حتی ازمونای نوبت دومم تقلب میکنن آزمون کنکور خیلی خوبه فقط بیزحمت وقتشو بندازین براتیریاشهریورخیلی‌ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۰:۰۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
اصلا اینطورنیس توکلاسا خیلیا باتقلب نمره میگیرن نه هرکسی ولی خیلیا هستن این کارو میکنن من خیلی دیدم حتی ازمونای نوبت دومم تقلب میکنن آزمون کنکور خیلی خوبه فقط بیزحمت وقتشو بندازین براتیریاشهریورخیلی‌ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
همان بالاست.
Iran (Islamic Republic of)
ستار
۱۱:۰۷ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
باو ما داريم ميميريم ، جديه ، سلامتي مردم مهمتره يا يه كنكور ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
در جواب باید بگم مردم همون‌اول کرونانشون‌دادن مهمن‌
حالا به من بگید دو هفته مونون‌بهتر‌بود‌یا‌کل‌عمر موندن‌
جوابالان‌موندن‌بهتر‌است‌یا‌موردن
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۸:۵۱ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
بابا آخه کنکورو بر دارین دیگه امتحان نهایی رو بردارید بزارید بریم دانشگاه بزارید لاقل بریم یا درس میخونیم یا شوهر میکنیم از این بهتره که مونیم بابا وردارین امسال نمیفهمی امتحان نهایی هم نگیرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
من که در یک خانواده پر جمعیت و شرایط مالی بد نتونستم خوب درس بخونم معدلم افتضاح عاشق پزشکیم چکار کنم
تو این مدت هم یکی چند تا از اعضای خانواده کرونا گرفتن
من یک ماه پرستار اینام
لطفا حذف کنین
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۱۹:۲۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
ما چه بگیم چه نگیم کنکور برگزارمیشه هیچ کسی هم به حرف ماها گوش نمیده
Iran (Islamic Republic of)
یحیی
۲۲:۲۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
بیاین یه بارم که شده از کشور های پیشرفته تر یاد بگیریم؛تا کی باید دانش آموزان و جوانان در بهترین سال های عمرشون به خاطر کنکور و اظطراب آن به انواع بیماریهای جسمی و روانی مبتلا بشن و یه جامه پر از آدم افسرده داشته باشیم.به نظرم کنکور باید چند سال پیش حذف میشد ولی همین الانم میتونه خیلی خوب باشه.من یه پشت کنکوری هستم که ۱۲ سال با معدل بالای ۱۹ درس خوندم اما به دلیل فقر و عدم امکانات توان مقابله با سهمیه ها و ناعدالتی هارو ندارم‌.آیا این عدالت آموزشی است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
طبق اطلاعیه سازمان سنجش تاریخ کنکور ارشد و دکتری تغییر نخواهد کرد ،امیدواریم فرزندان و عزیزانشان از بین بروند تا بفهمند جان آدمی چقدر ارزش دارد
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۲۲:۲۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
اقااااااا اصلا حذف شه یا نه
الان شما فقط قطعی بگین چه میشه...ما باید چ کنین یکمم به فکر ماها باشین از استرس سیستم ایمنی بدنمان پایین اومده اصلا حذف نکنین فقط زود اعلام کنید چه بلایی سرم میارین خسته شدیم خدااااایا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
ولله اگر کنکور برداشته بشه استعدادها معلوم میشه،هرکی میره سمت چیزی که در حد توان واقعی و استعداد خودش هست
Iran (Islamic Republic of)
sina
۱۲:۳۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام به همه من امسال کنکوری هستم و به نظرمن کنکور نباید باشه نه برای اینکه از زیر مسولیتم شانه خالی کنم بلکه برای این میگم ماالان بااین ویروس و امتحان نهاییی باید دست و پنجه نرم کنیم حالا یه سری میان میگن اقا کنکور خوبه یه سری میگن بده اگه دولت به مردم گوش بده چرا برای این کنکور باشه یانه رای نمیگیرن یه سری امتیاز 25 درصدی دارن یه سری کمتر میگن نه اقا باید کنکور باشه درسته بنعف خودشون حرف میزنن مردمن که باید برای اینده فرزنداشون دنباله راه چاره باشن حالا با امتیاز اون اقا یا خانوم پزشک شد ولی اگر واقعا پزشک بدی شد چی اگه مردم را به کشتن داد چی من خودم امتیاز دارم ولی واقعا میگم انسافه من قبول شم ولی کسی که تمام عمرش بیشتر از من درسخونده قبول نشه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۳:۰۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
به نظر من کنکور امسال برگزار نشه و دانش آموزان تو همون مقطع بمونن.کنکور ۱۴۰۰ هم سوالای نظام جدید باشه و هم نظام قدیم.اگه امسال کنکورو برگزار کنن یه فاجعه ممکنه اتفاق بیوفته چون سر جلسه بچه ها خوراکی میخورن که قندشون افت نکنه ۴ ساعت هم که خیلی سختخ با ماسک و دستکش بخایم کنکور بدیم از سلامتیمون که مهمتر نیست که بابا المپیکو هم لغو کردن.تازه فقط خودمون نیستیم ممکنه سر جلسه بیماریو بگیریمو خدایی نکرده به خونوادمونم انتقال بدیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سوابق تحصیلی چیه یعنی مثلا کسی که معدلش 19 حتما از کسی که 18گرفته واسه فلان رشته بهتر و کارامد تره ؟ نمیگم کنکور راه عالی و بی نقصیه ولی افتضاح تر از اون معدله دانشگاه ها ازمون خودشون رو بگیرن ببینن
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۶:۰۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام به همه ی کاربران سایت من یک دانش آموز هستم که الان پشت کنکور هستم و صبح تا شب مشغول خواندن و به خاطر مشکل مالی کار هم میکنم و چون علاقه زیادی به پزشکی داشتم با التماس زیاد توی یک دارو خانه کار میکنم. نظر برخی از اعضای مجلس بسیار صحیح است چون کنکور نه تنها ازلحاظ از جمله مافیا و این سهمیه ها و... مشکل ندارد بلکه باعث فروپاشی خانواده ها و جوانان شده. من بعضی از دوستانم به سمت کار های اشتباه مثل اعتیاد به خاطر همین کنکور و فشار خانواده به این ازمون شدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام به جهنم هر چی شد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
به نظر من یعنی برگزاری این آزمون انقدر حیاتی که جون نزدیک به یک میلیون از جوانان کشورمون رو به خطر بندازیم؟؟دیگه بحث بحث سیل و زلزله ....نیست بلکه بحث بحث سلامتی همه هست نه فقط تعداد معدودی خدا هر چی رو صلاح می دونه همون بشه ولی امیدوارم که این امتحانات حضوری و کنکور برای امسالم که شده حذف بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
واااااای خدااااا استرس کرونا یطرف استرس کنکور یطرف دیگه..استرسمون ۲برابر شده کسایی ک امتحان نهایی دارن باکنکوریافرق دارن چون ی ساعت امتحانشون تمومه وخوراکی هم نمیخورن رو جلسه ،ولی کنکوربرعکس تازه شلوغترم هست و ازجاهای مختلف میان برا ازمون کنکور...توروخدایکاری کنین..کاش کنکور کنسل بشه کلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
من اگه ریاضی خوندم فقط به خاطر هدایت تحصیلی من بود وگرنه من از اول عاشق پزشکی بودم وچون لیاقتش رو دارم میگیرمش جای کسی رو هم پر نمیکنم اگه شما به معدل خودت مطمئن هستی پس باید جوری درس خونده باشی که کنکور رو هم راحت از پیش بر بیای پس چرا جبر ولی میکنی
Iran (Islamic Republic of)
جمشید
۱۶:۲۰ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
سلام خدمت همه،بزرگوار کنکور اگه ناعدالتیه پس دوران دبیرستانو چی میگی ک همش اشنا بازیه و یکی بخاطر اینکه اشناش مدیر مدرسه بوده معدلش بالا میادو کسی ک هیچکیو نداشته نمرش کم،کنکور عین عدالته چون هیج پارتی توش نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۰ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
اصلا فکرش رو میکنم بچه ام رو بفرستم سر جلسه چند ساعت ،تازه تو یک فضای بسته که چقدر آدم اونجاست ، یا خدا چه ترسی داره خدایا خودت هر چی درسته براشون مقرر کن . من فقط میگم کلا کنسل بشه کسانی هم که مخالف حذف هستند بدونند که از اول میبایست درس بخونند . نظام قدیم ها هم‌اگر قرار بود تا الان در بیایند در اومده بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
امروز ی خبری خوندم که گفته بود کنکور قطعاااااااا برگزار میشه
Iran (Islamic Republic of)
یه کنکوری
۲۰:۱۳ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
اقای میرزاده خیلی ممنون که لاقل شما ما کنکوری ها را درک کردید.
کنکور نباید برگزار شه چون ناحقیه این سه ماه مونده به کنکور دوران طلاییه هر دانش اموزیه اما با این شرایط پیش امده خونه ما خیلی شلوغ شده تو این دوران قرنطینه ، ازمون ها هم انلاین شده خونه ماشلوغه اصلا نمیشه درس خونده استرس این ویروس از طرفی استرس کنکور منو بدبخت کرده لطفا فکری کنید کسایی هم که مخالف اینن که کنکور برگزار نشه و معدل خوبی ندارن بدونن که کسی که درس خون باشه از اول درس خونه و معدل خوبی داره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
به نظر منم باید حذف بشه چون من خودم خیلی ادم استرسی هستم وقتی اسم کنکورم میشنوم حالم بد میشه چه برسه برم سر جلسه به نظرم نباید سرنوشت جوانای مملکتو با یه آزمون چند ساعته تعیین کرد که اونم باز به خاطر پارتی بازی و سهمیه و اینا بازم به اون چیزی که میخواهیم نمیرسیم اگه دانشگاه ها امتحان ورودی هم بگیرن خوبه اما لطفا ما رو از استرس این کنکور لعنتییییی نجات بدین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
سلام من نظام قدیمم گفتن ۱۴۰۰ دیگه نظام قدیم نیست با این اوضاع که امسال از دست دادم چطور به خانوادم که توروز زجر میکشن تا فقط پول یه نان دربیارن بگم من کتاب نظام جدید با هزینه کم کمش ۴ تومنی میخوام
منی که عاشق پزشکی ام واسه این تصمیم و وضعیت خونوادم باید قید درس خوندن بزنم
من نمیدونم کجا باید حرفم بزنم ولی توروخدا اگه ازتون برمیاد پیگیر کنکور ۱۴۰۰نظام قدیم باشین
با این وضع از پس هزینه کتاب برنمیایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
سلام من نظام قدیمم گفتن ۱۴۰۰ دیگه نظام قدیم نیست با این اوضاع که امسال از دست دادم چطور به خانوادم که توروز زجر میکشن تا فقط پول یه نان دربیارن بگم من کتاب نظام جدید با هزینه کم کمش ۴ تومنی میخوام
منی که عاشق پزشکی ام واسه این تصمیم و وضعیت خونوادم باید قید درس خوندن بزنم
من نمیدونم کجا باید حرفم بزنم ولی توروخدا اگه ازتون برمیاد پیگیر کنکور ۱۴۰۰نظام قدیم باشین
با این وضع از پس هزینه کتاب برنمیایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
سلام من نظام قدیمم گفتن ۱۴۰۰ دیگه نظام قدیم نیست با این اوضاع که امسال از دست دادم چطور به خانوادم که توروز زجر میکشن تا فقط پول یه نان دربیارن بگم من کتاب نظام جدید با هزینه کم کمش ۴ تومنی میخوام
منی که عاشق پزشکی ام واسه این تصمیم و وضعیت خونوادم باید قید درس خوندن بزنم
من نمیدونم کجا باید حرفم بزنم ولی توروخدا اگه ازتون برمیاد پیگیر کنکور ۱۴۰۰نظام قدیم باشین
با این وضع از پس هزینه کتاب برنمیایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۱ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
سلام تورو خدا حذفش نکنین منی که دیپلم ریاضی دارم اما علاقم به پزشکی وپرستاریه چرا باید به خاطر نداشتن سهمیه از میدون به در بشم واقعا عدالت نیست اگه حذفش کنن من آینده نابود میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
عزیزم شما باید در رشته های مربوط به رشته ریاضی ادامه تحصیل بدی.یعنی چی که ریاضی خوندی ولی عاشق پزشکی هستی.چرا از دوران دبیرستان عاشقش نبودی.
شماها فقط جای مارو پر میکنید.ظرفیتهارو میگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
سام
۰۱:۵۸ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
دوستان همگی بیاید بگیم یا کنکور رو لغو کنن یا در هر شهر برگزار کنن در روزهای متفاوت تا تعداد شرکت کننده ها کم شه و تجمع هم نمیشه اینطور.بهتره تا تویه چنتا شهر محدود در هر استان
Germany
ملیحه
۲۰:۴۵ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
خیلی خطرناک هست خدا به خیر بگذرونه ، بچه هامون ۴ساعت برن سرجلسه / بحث مرگ و زندگیه من اصلا نمیخوام بچه ام دانشگاه بره فقط سالم باشه
Iran (Islamic Republic of)
شهلا
۲۲:۲۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
بابا بی خیال حذف شدن یا نشدن کنکور تو را خدا کنکور را یکماه عقب بیندازید حداقل تا بتوانیم جمع بندی کنیم به خدا فشار روحی دارد نابودم می کنم کلاس کنکگوری مان عقب افتاده در این مدت برگذار نشده دروس دوازدم کلا عقبیم هنوز درس ها مانده
Norway
ستاره
۲۰:۴۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
کنکور نباید حذف بشه...
Iran (Islamic Republic of)
N
۲۰:۲۴ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
پس اونایی ک تغییر رشته دادن چی میشن این وسط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
مگه تا زمان کنکور هم کرونا ادامه داره اصلا ؟؟؟؟!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
شادی
۱۶:۱۹ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
توروخدا نزارید فاجعه انسانی به پا بشه.
بچه ها برن سر جلسه ممکنه خیلیاشون مبتلا بشن.
پس از خروج از جلسه به خانواده هاشون انتقال میدن.
به بستگانشون.
و این زنجیره همینجوری ادامه پیدا میکنه.
توجه داشته باشید که سر جلسه،بچه ها خوراکی میخورن.
بنابراین دستشون با دهانشون تماس پیدا میکنه.
4ساعته.خیلیا مدام قندشون میفته و خوراکی میخورن.
دیگه بماند که ممکنه یه مبتلا سرفه کنه یا عطسه کنه و ذرات رو
در هوا پخش کنه و بقیه داوطلبا بگیرن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
شما ها که میگین زححححمت کشیدیم دواااازده سال درس خوندم توجه کنید همه دوازده سال درس خوندن فقط شما نبودید با این منطقی که دارید هیچ وقققت پیشرفت نمی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
درس خوندن داریم تا درس خوندن.
بعضیا این 12 سال رو فقط با نمرات پایین و بعضا با تک ماده قبول شدن.
کسیکه ریاضی دیپلمش شده 19 با اونیکه شده 10 یکی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ری
۱۵:۴۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
عادلانه ترین کار در حق دانش آموزان حذف کنکوره،بخدا ما چقد تنش و اضطراب کنکور رو باید تحمل کنیم؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
H R
۱۳:۴۲ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
خدا کنه حذف بشه
من با اینکه سه سال زحمت کشیدم ولی با این وضع کرونا جرئت نمیکنم سر جلسه برم.
الان تو خونه ما دعوا هست که کسی به من اجازه نمیده برم کنکور بدم. من خودم خییییلی زحمت کشیدم ولی بازم ترجیح میدم کنکور ندم تو این اوضاع.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
کنکورنبایدبرگزارشودچون سلامت بچه هامون مهمتر به من ازروی سوابق تحصیلی انتخاب باشند
Iran (Islamic Republic of)
باران
۰۲:۱۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
سلام دوستان.
ما باید برای 12 سال زحمت کشیدن یه دانش آموز ارزش قاعل باشیم.
دانش آموری که توی دبیرستان،مرتب و منضبط،درس میخونده و نمره بالایی داشته،حقشه که بر اساس معدلش در دانشگاه پزیرش بشه.
اگه فقط سال کنکور مهم بود،پس چرا اونموقع تلاش کردیم و درس خوندیم.
ما با عشق سالهای دبیرستانو سپری کردیم.
خیلیامون بعد خروج از جلسه امتحان،سریع کتابو باز میکردیم که نکنه فلان سوالو نصفه جواب داده باشیم.نکنه نیم نمره کم بگیریم.
خیلیامون بیشتر از در خواست سوال،روبه روش پاسخ مینوشتیم.
چون عاشق درس بودیم.عاشق معدل بالا.
حق ما نیست که توی 4ساعت،از صحنه حذف شیم.
شاید کسی توی اون چهار ساعت قندش بیفته و هزار مشکل دیگه.
شاید اصلا روز کنکور نرسه بره.یا تصادف کنه.یا بیمار بشه.
عدالت نیست که زحمات 12 ساعت آدمارو با 4ساعت سنجید.
عدالت نیست.

پرودگارا به من و خواهرا و برادرام کمک کن.
که به حقمون برسیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
چرا یکی خبر قطعی نمیده ؟؟؟؟.؟
لطفاااااااا بگین قراره کلا حذف شه؟؟
ما تکلیف خودمونو بدونیم دیگه
Germany
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
الان یه سوال پیش میاد بر چه اساسی ده بیست هزار نفری که معدلشون بین ۱۹ تا ۲۰ هستش رو توی سه تا رشته تجربی و دانشگاه های خوب تفکیک میکنید؟!
Iran (Islamic Republic of)
.
۰۱:۵۴ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
بر اساس اقازادگی و پارتی و پول
Iran (Islamic Republic of)
هانیه میری
۲۱:۳۴ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
سلام اگ کنکور برگزار نشه وبراساس معدل باشه خوبه چون خیلیا زرنگند اما سر کنکور ی اتفاقی براش میفته بعد تستش خراب میشه قبول نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
.
۰۱:۵۶ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
الان او 20 هزار نفری که معدلشون بیست شده تو تجربی چطور باید انتخاب بشن ۴000 هزار پزشک میخوایم و انتخاب بین این افراد سخته
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۳:۰۶ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
آخییییییییشششششش
Iran (Islamic Republic of)
صفری
۱۲:۳۴ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
کنکور باید حذف شه
فشار روحیش بیشتراز هرچیزه
خیلی تاثییر منفی رو روحیه دانشاموزان میزاره
من خیلی از دانش اموزای زرنگو دیدم ک بعد نتیجه کنکور نتونستن خودشونو جمع کنن
Iran (Islamic Republic of)
ftme
۲۳:۵۵ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
سلامتی از همه چی مهمتره خواهشا این کنکور لعنتیو حذف کنین
Iran (Islamic Republic of)
مهدی قاسمی
۲۱:۵۴ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
کنکور شکل باید عوض بشه نه اینکه کلا حذف بشه من خودم به نفعمه که با سوابق تحصیلی باشه چون معدلم بالاست ولی حق اون بچه های محروم ضایع میشه که تلاش کردن
کنکور هرچه قدر هم بد باشه از سوابق تحصیلی بهتره
Singapore
امیر
۱۹:۴۹ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
کنکور واقعا باید حذف بشه اگر کنکور حذف شود یک خدمت به تمام جوانان ایران می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
الان چی شده ؟؟؟
کنکور حذف میشه؟؟؟؟
کی خبر قطعیش مشخص میشه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
من پش کنکوری ام تااینجا هزینه کردم.... اما بهترین راه حذف کنکور.چرا؟چون از یه طرف استرس کنکور ازیه طرف استرس کرونا آدم سالمم خوب مریض میشه دیگه بااین استرسا توروخدا حذفش کنید.حذفش کنید
Germany
رز
۱۱:۱۵ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام به نظر من رشته های پر متقاضی کنکور باشه عاقلانه تره چون در رشته ی تجربی خیلیا هستن که معدل های بالایی دارن واین درست نیست اما مثلا برای دانشگاه فرهنگیان و پرستاری و رشته های دیگه که کم متقاضی اند نبایدکنکور باشه
Iran (Islamic Republic of)
.
۱۸:۵۲ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
فرهنگیانو پرستاری متقاضی کمه؟عحب
Iran (Islamic Republic of)
alireza
۰۳:۰۵ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
خیلی از دانش اموزها اصلا سوابقی ندارن که بخوان با اون برن دانشگاه!!

این کنکور لغو نمیشه حتی شده شهریور میگیرن ولی لغوش نمیکنن!!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
خوشحال نباشین حذف بشه راه باز میشه برای پارتی بازی و...بعدشم یه مشت دکتر و مهندس بیسواد .فکر کردین به حقتون میرسین
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۲۱:۵۴ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
اگه کنکور حذف
بشه خوش به حال اوناییکه تو مدارس غیردولتی بیست های مفتکی گرفتن میشه ونظام جدیدهای پشت کنکور
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۱:۲۸ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
کنکور حذف بشه خیلی بهتره ، با اینکه تلاش کردم ولی مگ بهتر از سوابق تحصیلی ام داریم؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
.
۰۱:۵۹ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
طبق سال 98 تو رشته تجربی حدود 20000 نفر داشتیم که معدلشون بالای 19.90 توی سه سال دوم متوسطه شده اونم و قطعا همشونم میخوان پزشک بشن حالا میبینیم که سوابق تحصیلی عملا راهی برای پارتی و پول باز میکنه تا عدالت ....
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۱:۲۸ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
کنکور حذف بشه خیلی بهتره ، با اینکه تلاش کردم ولی مگ بهتر از سوابق تحصیلی ام داریم؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۲۰:۵۹ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
عرض سلام و ادب.
واقعا تصمیم خوب و عادلانه و عاقلانه ای هستش که کنکور حذف بشه.ما سالهای دبیرستان تلاش کردیم و درس خوندیم.چرا باید سرنوشت ادما با چهارساعت و چندتا تست تعیین بشه.
انشاالله که مسئولین هرچه زودتر این کنکور که اول تا آخرش مافیاست رو حذف کنن و براساس سوابق تحصیلی شایسته سالاری بشه.
یامهدی ادرکنی
Iran (Islamic Republic of)
علی بدیع
۱۹:۰۰ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
چی چیو حذف بشه..تکلیف منی ک بخاطر شرایطی نتونستم دوسال اخر تحصیلمو معدل خوب بیارم چی میشه؟
ادم انقد بی انصافم مگه میشه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۲ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
تو دو سااااالللل نمره خوب نیاوردی میخوای با یه ازمون سرنوشتت مشخص شه ماهایی که سه ساللل زحمت کشیدیم بهترین نمره ها رو اوردیم ولی با شرایطی نمیتونیم کنکور و خوب بدیم اهااا یعنی انصاف اینه زحمت سه سالمون با یه ازمون دو ساعته به باد بره
United States of America
سالار
۱۷:۵۳ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
سوابق تحصیلی رو مدارس غیر دولتی درست میکنن الان بحث سر اینه که اونی که تو مناطق محروم سرمایه ها گذاشته برا کنکور با حذف شدن اون باید چیکار کنه
Iran (Islamic Republic of)
.......
۱۴:۵۰ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
اینم یه جواب درست ودرمون واسه کسایی که میگن ما دوازده سال درس خوندیم بقیه نخوندن وتویک سال میخان بخونن عزیزان بدونین که اونا این توانایی رو دارن که تو یکسال سه سال رو جمع کنن که شما جزو اونا بحساب نمیاین پس ببینین اگه هرسال رو اگه جداگونه میخوندن چی میشدن شاید هرکسی یه شرایطی داشته که اونروز شرایط درس خوندن براشون فراهم نبوده
Netherlands
سعید
۱۰:۴۴ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
اون موقه کسانی مثل من که از دیپلم فنی اومدن کنکور تجربی بدن حقشون ضایع میشه ماها که یک سال زحمت داریم میکشیم مم . این عمر رفتمون رو کی میخواد جبران کنه . زمانی رو که میتونستم برم کار کنم پول درارم ولی نشستم پای درس رو .
Iran (Islamic Republic of)
پرهام
۱۶:۰۰ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
دوست عزیز به نظر من اصلا حق شما نیست بیای رشته مارو بگیری تجربی خوندیم که بریم سر رشته های خودمون نه اینکه شمایی که دبیرستان فنی خوندی کلی درس راحت و الکی بیای با یک کنکور که معلوم نیست چطوری و با چه پارتی رتبه بیاری جای امثال منو بگیری که تو تجربی جون کندم من معدل کم 18 بوده هر سه سال تلاش کردم براش ولی با 2 ساعت و خورده ایی کنکور مافیایی سرنوشت من این شد یکسال دیگه پشت این لعنتی بمونم بخاطر امثال شما که میاین ظرفیتو پر میکنید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۲۴ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
با سلام به پیشگاه امام زمان(عج)
وقتی مسئولین مملکت تصمیم میگیرن همه باید اطاعت کنن کنکور امسال حذف شد و دیگه هم بحثی نباید باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۴ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
افرین بهترین حرف و زدی
Iran (Islamic Republic of)
موافق
۰۰:۵۸ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
با وجود اينكه يك ساله دارم واسه كنكور ميخونم اما به نظرم اين بهترين راهه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۴ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
درسته این بهترینننن تصمیمه واسه هممون
Netherlands
عای
۰۰:۴۷ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
اره باید حذف شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۵ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
صدرصد
Iran (Islamic Republic of)
ع
۲۳:۲۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
کار خیلی خیلی خوبیه؛ اینکه بعضی از دانش آموزان وقتی مدرسه میرفتن درس نمیخوندن الان نشستن میخونن دلیلی نمیشه که ما مجبور باشیم تنش کنکور رو در کنار زحماتی که تو ۱۲ سال قبل کشیدیم با هم تحمل کنیم،چی بهتر از سوابق؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۶ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
افرین حرفت درست و منطقیه میرفتن مدرسه درسی نمیخوندن
الان معلوم نیست چجوری کنکور میخوان قبول شن حالا ماها دوازده سال زحمت کشیدیم اونقد درس خوندیم بهترین نمراتو گرفتیم بخاطر اونا با یه ازمون باید سرنوشتمون تغییر کنه چی بهتر از سوابق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
لطفا عراجیف نگید اگه راس میگی ک درس خوندی و بهترین نمره رو گرفتی باید بتونی تو کنکورم موفق شی کسایی ک با پول سوابق خریدن ک عالیه براشون کنکوری در کار نباشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
یه جوری میگی دوووووازده سال درس خوندم زززححححمت کشیدیم انگار با شتر میرفتیم بالای کوه آب میاوردی پایین همه دانش آموزا ۱۲ سال درس خوندن اما کنکور از سوابق تحصیلی عادلانه تره چون کسانی که با پول سوابق تحصیلی بالایی دارن راحت میرن رشته های تاپ و اونایی که پارتی دارن و من و امثال شما باید بشیم توی خونه و بگیم کااااش کنکور حذف نشده بود
Iran (Islamic Republic of)
صدای عدالت
۲۱:۱۳ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
به نظر من هم طرح خوبیه کنکور برای کشور های عقب موندس الان یکی به فرض مثال توی دروس زیست و شیمی خیلی خوبه اما به دلیل ظعیف بودن ریاضیش یا فیزیک .کنکورش رو خراب میکنه اگر به همین روال کنکور برگزار بشه استعداد های بچه هایی که واقعا لیاقتش رو دارن کور میشه اسم تلاش رو نیارید خواهشا خود شمایی که حرف از تلاش میزنی یا کنکور ندادی برای بار اولته نمیفهمی چقدر سخته همه اون چیزایی که داری میخونی دوزار نمیرزه من خیلی خوندم در روز 14ساعت میخوندم اما قبول نشدم همه اینا حرفه با یه ازمون که نمیشه سرنوشت ملت رو رقم زد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۸ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
درسته کلا چیزی که حقمونه ازمون گرفته میشه با یه ازمون مسخره درسته با یه ازمون نمیشه سرنوشت ملت رقم بخوره
Iran (Islamic Republic of)
somi
۲۰:۳۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
ینی چی که یهو یادشون میفته این کارو کنن؟
من از رشته خودم انصراف دادم . پرستاری بودم معدل دبیرستانمم خوب نیست . خواستم کنکور بدم .کلی هم خوندمو تلاش کردم .
با این طرح نه میتونم پرستاری رو ادامه بدم نه کنکور حتی پرستاری هم قبولشم چون معدلم پایینه. این چه طرحیه که شب میخوابن صب پا میشن تصمیم میگیرن . حداقل کنکورو بندازن شهریور فاصله ۱متر رو هم رعایت کنن. نگران زحمت خودشونن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۰ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
اگه میخواستی زحمت بکشی بخونی دوازده سال زحمت میکشیدی میخوندی که نخوای با یه ازمون سرنوشتتو مشخص کنی گناه ماها چیه دوازده سال زحمت کشیدیم بخاطر ادمایی مثل تو بایه ازمون باید سرنوشتمون خراب شه
Iran (Islamic Republic of)
.....
۲۰:۰۳ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
حتی باوجود کنکورم بعضیاصندلی میخرن اگ حذف کنین فقط بچه پول داره میرن دانشگاه .#عااقل باشیم لطفا مسئولین عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۱ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
اشتباه میکنی اونجوری سوابق تحصیلی وجود داره اگه یه کم مسعولین مدیریت کنن هیچکس نمیتونی صندلی بخره
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا
۱۹:۴۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
دوستان ساده نباشین فک نکنین اکه معدلتون 20 الان با حزف کنکور دو دستی پزشکی رو تقدیم شما میکنن نه ی مصاحبه برگزار میکنن اول اقازاده ها بعد سهمیه ها بعد هرچی موند به شما میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۲ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
اینجوری هم باشه باز می ارزه تا اینکه با یه ازمون سرنوشت ملت یه عالم کسایی که زحمت کشیدن بخواد مشخص شه
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا
۱۹:۴۱ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
سلام دوستان نترسید این کنکور هرگز حزف نمیشه چون سیبیل خیلیا چرب میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۳ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
افرین درست گفتی تا این مافیا هستن مسعولین کارس نمیکنن الان سالهاست تصمیم دارن حذف کنن مسعولین یه کم باید شجاعت به خرج بدن
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا
۱۹:۳۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
ی جوری دوستان میگن بی عدالتی کنکور امسال برگزار بشه انگار تا الان هیچ بیعدالتی تو کنکور نبوده ... طرف هم کلاسی من بوده موقع امتحان عربی و فارسی به دیوار نگاه میکرده الان علوم پزشکی میخونه الان که بهش سلام میکنی به ادم نیشخند میزنه یا طرف تا پارسال چلغوز اباد نمیتونست قبول شه امسال با 5 درصد سهمیه دبیری قبول شده بی عدالتی اینکه پدر منم 22 سال کار کرده بعد که کارافتاده شده ماهی 1500000 میگیره حالا نمیدونم تو اسلام این جهادحساب میاد یا نه ولی امیدوارم این (کار کردن برای روزی حلال) اگه میاد حداقل به این پدر ما هم برسین سهمیه هم پیش کش اقا زاده هاتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۴ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
درسته ولی بی عدالتی بزرگتر رقم خوردن سرنوشت یه عالم از اینده سازایی مثل ماست که سالها تلاش کردیم اونوقت با یه ازمون قراره مشخص شه هه
Iran (Islamic Republic of)
هانیه میری
۲۱:۴۹ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
سلام درسته خیلیا باسهمیه قبول میشن امااینو در نظربگیرید ک باباشون جونشو گذاشته کف دستش رفته جنگ نتونسته سربچش باشه درسشو مدیریت کنه دلداری بده بهش ک تو میتونی قبول شی بعد بگین بی عدالته طعم بی پدری رو نچشیدی تازه اگ دولت این سهمیه هارو نده اگ حنگ بشه ب نظرت میرن جنگ خوب لازمه ی تشویقایی این وسط بشه
Iran (Islamic Republic of)
کتایون
۱۸:۰۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
تو کشور پیشرفته کنکور رو وسط اوضاع بهم ریخته حذف نمیکنن تا بجای حل مشکل صورت مسئله رو پاک کنن =) اونجا از همون اول دبیرستان دانشجو از این روند خبر داره و وقتشو میذاره رو چیزایی که رزومه شو قوی کنه و برای دانشگاه های مورد علاقش اپلای میکنه ...
Iran (Islamic Republic of)
نسترن
۱۷:۵۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
این اقا یک لحظه باید خودشو بذاره جای دانش آموزی که وضعیتش معلقه بین زمین و اسمون و بستگی به حرف امثال اینا داره بعد نظر بده ... شما در بدبینانه ترین حالت ممکن حساب کنین چند تا معدل ۲۰ تمام در کل کشور وجود داره مثلا در رشته تجربی و بعد همه خواهان پزشکی تهران باشند (به طور مثال)، در نهایت خود دانشگاه باید ی آزمون برگزار کنه که میشه همون کنکور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۶ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
اها بنظرت یه ازمون دو ساعته تعیین کنه زحمت دوازده ساله ی یه ادم درس خون و مثلا انصافه؟
Iran (Islamic Republic of)
ع.ل
۱۶:۲۱ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
نه کنکور عدالته نه امتحانات نهایی ولی بازم کنکور عدالتش بیشتره اما خیلی ها به خاطر کنکور مریضی روانی و جسمی گرفتن حتی بعضی از دانش اموزان سیگاری شدند بهتره کنکور رو سال بعد بردارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۷ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
همین امسال باید برداشته شه
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۶:۱۳ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
آقای میرزاده خواهش میکنم کنکور را حذف کنید براساس سوابق تحصیلی باشه این کنکور شده یه دغدغه برای همه با وجود کرونا سلامتی جوان ها مهم تره اگه یک سال طرح عوض بشه خط قران عوض نمیشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۷ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
افریننن درسته بخدا مشکل روانی گرفتیم
Iran (Islamic Republic of)
mehdi
۱۵:۴۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
خب شماهایی که الان میگین کنکور برگزار بشه لطفا یک تایم مشخص کنین البته منم با سوابق تحصیلی مخالفم ولی فقط اینو میگم که تا وقتی که کلا شرایط به صورت عادی برنگرده خانواده ها بچه ها رو نمیزارن که برن مدرسه خب اگه هم تا پایان شهریور امکان برگزاریش نباشه مطمئنا هیچ راهی به جز این که واسه سال ۱۴۰۰ برگزار بشه نیسش البته کاملا مخالف سوابق تحصیلی و همچنین امیدوارم شرایط هرچه زودتر به حالت عادی برگرده و تا قبل از مهرماه کنکور رو جمه بکنن ی کم منطقی باشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
یعنی برگزاری یه آزمون چارساعته طی دو روز بد تر از برگزاری ده دوازده تا امتحان نهاییه هم از تجع دانش آموزی هم از لحاظ استرسی این طوری هر آزمون نهایی استرسی معادل یه کنکور داره.....نکنه آقایون فکر کردن امتحان نهایی ها رو هم آنلاین بگیرن....کنکور تا تا نسل بعد ما هم خواهد بود منتهی امسال با چند هفته تاخیر در برگزاری....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۹ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
اره ازمون نهایی خیلی بهتره چون سوابق تحصیلی باشه دیگه نگرانی نداریم چون میدونیم سه سال زحمت کشیدیم ولی کنکور با یه ازمون اگه خراب کنسم که میکنیم کلا داغون میشیم خودکشی میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
.
۱۲:۲۲ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
این تصمیمو ۳ ماه مونده به کنکور گرفتید ؟ دو ساله داریم درس میخونیم واس کنکور یهو با یه تصمیم گیری اینجوری میخواید بهترین سال های زندگیمون که میتونستیم زندگی کنیم ولی به جاش درس خوندیمو خرا کنید ؟
اصن خودتون تو زندگیتون چند ساعت درس خوندین و میتونین حال مارو درک کنین ؟
مافیای کنکور داره خرج زندگیشو در میاره از این راه نه که تو کشورمون خیلی کار هست و همه اشتغال دارن یه عده ادم اینجوری دارن شکمشونو سیر میکنن ،میخواید اینم از ملت بگیرید ؟
این قانونم اگ قرار اجرایی بشه باید با یه عدالت همراه باشه
مایی که داشن اموز مدارس فرزانگانیم امتحانایی که دادیم خیلی سخت تر از مدارس عادی و غیر انتفاعیه پس نمره هامونم با اونا متفاوا ت سطح علمیمونم متفاوته
همه چیزو یکسان کنید در کل کشور بعد تصمیم بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۱ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
توی که ادعای زرنگی و فرزانگان میکنی خب نشستی خوندی دوسال افرین کار بدی نکرددی
Iran (Islamic Republic of)
رضاحسینی
۱۲:۰۱ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
کنکور ۲ ساعت نیست جناب دکتر یک سال یا بیشتر تلاش و پشت کاره
قبل از حرف زدن یکم فکر کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۲ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
این پشتکارت در طول دوازده سال کجا بود که از سوابق تحصیلیت مطمعن شی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
حذفشه راحت شیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۲ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
عالیه داریم دیگه به فنا میریم
Iran (Islamic Republic of)
نجمه
۱۰:۵۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
لطفا زودتر به ما کنکوری ها خبر بدین بفهمیم تکلیفمون چیه؟
روحیه دانش آموزا داغونه همه دغدغه دارن بفهمن بالاخره چی میشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۲ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
ایشالله هرچه زودتر حذف شه خدا پدر میرزاده رو بیامرزه الیته اگه مافیا بزارن
Iran (Islamic Republic of)
عباسی
۱۰:۲۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
اگه مسولین فقط کامنت های زیر رو نگاه کنن متوجه می شن که همه موافق برگزاری کنکور هستن نه برگزار نشدنش پس باید برگزار بشه حتی شده مهر ماه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۳ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
قبل از مسعولین خودت یه دور بخون متوجه میشی نود درصد میگن برگزار نشه
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۲۲:۳۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
تو فقط از جانب خودت نظر بده..بابا منی که کل سالای تحصیلیم نمره ام تاپ بوده رو با چن ساعت نسنجین
۱۲۳
آخرین اخبار