افزایش ۹ هزار نفری مبتلایان به کرونا در نیویورک

تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در ایالت نیویورک آمریکا در روز سه شنبه به بیش از ۹ هزار نفر رسید.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی بی بی سی در گزارشی اعلام کرد تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در ایالت نیویورک آمریکا در روز سه شنبه، به بیش از ۹ هزار نفر رسید.

اندرو کومو، فرماندار ایالت نیویورک در این باره گفت مقامات این ایالت آمادگی لازم برای مقابله با این ویروس را نداشته اند و باید خود را آماده اوج این بیماری کنند.

اندرو کومو گفت: ما این ویروس را دست کم گرفتیم. این ویروس قدرتمندتر و خطرناک‌تر از حد انتظار ماست. ما باید برای آینده برنامه ریزی کنیم و جلوتر از ویروس حرکت کنیم. ما باید امروز با آن مقابله کنیم و در عین حال نبرد بعدی را پیش بینی کنیم و برای آن برنامه ریزی کنیم. نبرد بعدی، نبرد در اوج بیماری است. ما هنوز در مرحله صعودی منحنی قرار داریم. نبرد اصلی در نقطه ماکزیمم منحنی است.

در ادامه مجری از خبرنگار بی بی سی در آمریکا پرسید: افزایش خیلی زیادی است! ۹ هزار نفر! آیا این تعداد با انجام آزمایش مشخص شده اند یا اینکه خود بیماران اطلاع رسانی کرده اند؟

خبرنگار گفت: خیلی به آزمایش ارتباطی ندارد، زیرا آن‌ها فقط از افرادی آزمایش می‌گیرند که علائم بیماری را داشته باشند. آن‌ها در حال حاضر در بخش صعودی منحنی قرار دارند. آن‌ها هنوز به اوج بیماری نرسیده اند. آن‌ها پیش بینی می‌کنند که ظرف یکی دو هفته آینده به نقطه ماکزیمم نمودار منحنی شیوع بیماری برسند. جالب است که برادر فرماندار ایالت نیویورک نیز به این بیماری مبتلا شده است. فرماندار نیویورک می‌گوید که تجهیزات و دستگاه‌های تنفسی کافی در اختیار ندارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۷:۳۸ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
این ویروسم مثل سایر بلایا فقط قشر مستضعف و بدبختو از بین میبره در جهان .. پولدارها و مفسدین و حرامخوارهای جهان بازم ککشون نمیگزه .. من تا اونجا که مطلع شدم در اطرافم فقط افراد بیگناه و افراد بینوا یا بیمار قربانی شدن و در امریکام که اکثرا سیاه پوستان و فقرا میمیرند .. افراد جوندوست که همه میگریزند به مناطق گرمسیر جایی که خبری از ویروس نیست و افراد فاسدم که من اطلاعی ندارم اما گویا مشروبات الکی مصرف میکنند که ویروس بهشون اثر نکنه .. پولدارهام که از جای امنشون تکون نمیخورن ،نه سرکار دارن نه مشغله ای ،پول و کلفت و نوکر ک دکتر در اختیارشون ککشونم به این خاطر نمیگزه .. پس فقط بدبخت بیچاره ها و افراد پاک میمونن که ویروس میره سراغ اونها
آخرین اخبار