رئیس دستگاه قضا شوش گفت: دستگاه قضایی با قاطعیت وتمام توان از مصوبات ستاد ملی و شهرستانی مقابله با کرونا حمایت می کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق جعفری چگنی رئیس دستگاه قضا شوش گفت: دستگاه قضایی با قاطعیت وتمام توان از مصوبات ستاد ملی و شهرستانی مقابله با کرونا حمایت وبا عوامل اشاعه دهنده به عنوان مصادیق جرم تهدید بهداشت عمومی وسلامت جسمانی برخورد قانونی خواهد نمود.

او بیان داشت: ضمن تشکر از همراهی مردم در قطع انتقال ویروس کرونا با درخانه ماندن و شرکت نکردن در تجمعات، به افرادی که بی توجهی به دستورات و مصوبات ستاد مقابله با کرونا می کنند هشدار داده میشود که از بامداد امروز طرح فاصله گذاری اجتماعی وزارت کشور اجرا و دستگاه قضایی با تمام توان در کنار مجریان طرح خواهد بودوبا متخلفان برخورد قانونی براساس تصمیمات اتخاذ شده خواهد کرد.

جعفری چگنی تصریح کرد: از مردم فهیم وشریف شهرستان شوش (ع) درخواست می شود با خارج نشدن از منازل و برگزاری هرگونه مراسمات شادی، عزا وهمراهی صنوف مختلف دستگاه‌های نظارتی را همراهی کنند. محدودیت‌های ایجاد شده با همراهی شما عزیزان نتیجه خواهد داد.

رئیس دستگاه قضا شوش ادامه داد: از بستر اینترنت و فضای مجازی در ارتباطات خود جهت پایان دادن به انتقال این ویروس استفاده کنید وباوحدت و همدلی ان شاءالله بزودی ان را شکست خواهیم داد.

انتهای پیام/م
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.