فرماندار و رئیس شورای تامین اندیکا گفت: به منظورکاهش تماس ها، تصمیمات جدیدی امروز در شورای تامین شهرستان اتخاذ گردید که از این لحظه اجرایی می‌گردد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حیدر کاظمی فرماندار و رئیس شورای تامین اندیکا گفت: به منظور اجرای دستورالعمل اجرایی کاهش زنجیره انتقال بیماری، صادره ازقرارگاه ملی مبارزه با کرونا و به منظورکاهش تماس ها، تصمیمات جدیدی امروز در شورای تامین شهرستان اتخاذ گردید که از این لحظه اجرایی می گردد.

او افزود: صرفا افراد بومی و ساکن شهرستان اندیکا مجاز به ورود به این شهرستان میباشند و ورود افرادغیر ساکن ممنوع می شود.

کاظمی بیان داشت: افراد غیر ساکن و مسافر در شهرستان اندیکا ۲۴ ساعت مهلت دارند تا به شهرمحل سکونت خود برگردند، در غیراینصورت باجریمه و توقیف خودرو مواجهه خواهندشد.

 فرماندار و رئیس شورای تامین اندیکا تصریح کرد: پارک ها، بوستان ها، تفرجگاها، مراکزتفریحی و... که محل تجمع افرادهستن کماکان تعطیل واسکان درآن ها ممنوع و برگزاری هرگونه مراسم عروسی یا عزا که موجب تجمع افراد شودممنوع است.

این مقام مسئول گفت: خودرو افراد متخلف ازاین مقررات به مدت ۱ماه توقیف و مشمول ۵۰۰ هزار تومان جریمه نقدی خواهدشد و واحدهای صنفی متخلف باهماهنگی سازمان تعزیرات حکومتی به مدت یک ماه پلمپ خواهندشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.