فرماندار دشت آزادگان از اعمال ممنوعیت تردد خودرو‌های غیربومی در این شهرستان از فردا جمعه ۸ فروردین ۹۹ خبر داد.

حمید سیلاوی فرماندار و رئیس قرارگاه مبارزه با کرونا ویروس دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: باتوجه به شیوع بیش از پیش ویروس کرونا در استان خوزستان، اما با انجام اقدامات موثر و مستمر در زمینه ضدعفونی و گندزدایی معابر، جلوگیری از برگزاری مراسمات ختم و عروسی، تعطیلی اصناف غیرضروری و... وضعین این شهرستان همچنان در حالت سفید قرار دارد و مورد ابتلا به این ویروس تاکنون گزارش نشده است.

او افزود: در ادامه تهمیدات اندیشیده شده برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در دشت آزادگان، از فردا جمعه ۸ فروردین ۹۹، تردد هرگونه خودروی غیربومی در این شهرستان ممنوع است و فقط خودرو‌های حامل اقلام ضروری و کارکنان شاغل در این شهرستان با هماهنگی و ارائه برگه ماموریت اجازه ورود به شهرستان را دارند.

سیلاوی با بیان ایکه هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های متولی در این خصوص انجام شده است، اظهار داشت: انتظار همکاری تمامی اهالی شهرستان دشت آزادگان را داریم تا در آینده‌ای نزدیک شاهد ریشه کنی و مهار این بیماری در استان خوزستان و سراسر کشور باشیم.

این مقام مسئول در پایان از شهروندان خواست همچنان نکات بهداشتی را رعایت کرده از تردد‌ها و سفر‌های غیرضروری خودداری نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.