فرماندار اندیمشک گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیش از پیش کرونا در استان خوزستان، محدودیت ترافیکی در ورودی اندیمشک با قاطعیت ادامه دارد.

پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: امروز دوشنبه ۴ فروردین ماه ۹۹ به همراه سردار نجف وند فرمانده تیپ حضرت مهدی (عج)، سرهنگ شهبازی فرمانده انتظامی شهرستان، سرهنگ کریم پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک و سرهنگ ساکی فرمانده تیپ ۷۲ دوکوهه از محل عوارضی پل زال بازدید شد و وضعیت اجرای طرح محدودیت ترافیکی در ورودی اندیمشک به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و ممنوعیت ورود خودرو‌های غیربومی و مسافران به خوزستان مورد بررسی قرار گرفت.

او با تقدیر از تلاش جدی اعضای شورای تامین شهرستان اندیمشک بیان داشت: با این تلاش‌ها، شاهد کاهش تردد در این ورودی هستیم، بطوریکه آمار تردد در پایان سومین روز از تعطیلات نوروز نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۸۰ درصد کاهش نشان می‌دهد.

جهانگیری با بیان اینکه حفظ سلامت شهروندان از مهم‌ترین موضوعاتی است که در شرایط کنونی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مورد توجه قرار دارد تصریح کرد: محدودیت ترافیکی در ورودی اندیمشک با قاطعیت اجرا می‌شود.

این مقام مسئول در ادامه از تلاش سایر دستگاه‌های اجرایی برای پیشگیری از انتشار ویروس تقدیر کرد و ادامه داد: مشارکت مردم برای وضعیت فعلی ضروری است و لازم است شهروندان از تردد غیرضروی خودداری کنند.

فرماندار شهرستان اندیمشک اظهار داشت: اعضای شورای تامین به طور مرتب در محل عوارضی حضور دارند و از مردم عزیز تقاضا می‌شود با توجه به حساسیت بیماری کرونا و کمک به سلامت عمومی جامعه، از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کنند، چراکه هیچ خدماتی در این شهرستان به مسافران ارائه نمی‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.