طرح استانی مقابله با ویروس کرونا با هدف غربالگری فرد به فرد از فردا در مازندران اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران در نشست ویدئو کنفرانسی با فرمانداران استان با بیان اینکه طرح استانی بسیج مقابله با ویروس کرونا از فردا در همه شهرستان‌ها اجرایی می‌شود، گفت: در این طرح با همکاری پزشکان خانواده و همراهی شبکه بهداشت، سپاه، هلال احمر و آموزش و پرورش، همه محلات رصد، پایش و غربالگری فرد به فرد انجام می‌شود.

او هدف از اجرای این طرح را اشراف کامل اطلاعاتی، ارتباط بیشتر سیستم بهداشت و درمان با جامعه هدف و سرعت بخشیدن به اجرای برنامه مقابله با کرونا اعلام کرد و افزود: فرمانداران با تشکیل هسته‌های لازم این امکان را در اختیار نیرو‌های این دانشگاه و پزشک خانواده قرار می‌دهند تا با سرعت بیشتری طرح غربالگری را انجام دهند.

استاندار مازندران با بیان اینکه این کار هر چند روز یکبار نیز تکرار می‌شود، ادامه داد: تمام ظرفیت‌های استانی برای اجرای طرح بسیج مقابله با ویروس کرونا باید به میدان بیایند.

حسین زادگان گفت:نیرو‌های هلال احمر استان نیز در قالب مدد کاری با همکاری بسیج به مردم مشاوره می‌دهند.

او با اشاره به آغاز فصل کشاورزی، گفت: با بهره گیری از ظرفیت پایگاه‌های مقاومت بسیج و دهیاران در روستا‌ها از ورود کارگران غیر بومی ممانعت می‌شود.

استاندار افزود: جهاد کشاورزی استان نیز برای کاهش تجمع برنج کاران در شالیزار‌های استان ، ظرفیت بانک نشاء را تا سه برابر افزایش داد.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار