استاندار مازندران گفت: سفر‌های نوروزی به مازندران ۸۰ درصد کمتر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران امشب در جلسه ستاد مقابله با کرونا در ساری گفت: میزان سفر‌های نوروزی و ورودی مسافران به استان ۸۰ درصد کمتر از سال‌های گذشته شده است.

او با بیان اینکه مازندران هنوز در شرایط حاضر برای میزبانی از مسافران و گردشگران مناسب نیست از مردم سراسر کشور خواست به شرائط ویژه استان و شیوع کرونا در آن توجه کنند.

حسین زادگان ادامه داد: همه واحد‌های صنفی غیرضروری تا پایان ۱۵ فروردین ماه باید تعطیل باشند و با واحد‌های صنفی متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

استاندار مازندران راه اندازی فروشگاه‌های مجازی برای رونق کسب و کار را از جمله برنامه‌های مورد نیاز این زمان اعلام کرد و گفت:بازرسان ویژه ای برای بررسی و رصد اقدامات دستگاه های اجرایی در خصوص مقابله با کرونا تعیین شده است.

او با بیان اینکه روستا‌های استان وضعیت مطلوبتری در خصوص شیوع بیماری کرونا نسبت به شهر‌ها دارند، گفت: پدافند زیستی در روستا‌ها با سرپرستی دهیاران تشکیل شده است تا موازین بهداشتی که به آن‌ها ابلاغ شده است را بیش از گذشته اجرا کنند.

استاندار مازندران با اشاره به درپیش بودن ۱۳ فروردین روز طبیعت از مردم خواست امسال از حضور در تفرجگاه‌ها و پارک‌های جنگلی خودداری کنند و با در خانه ماندن زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع کنند.

انتهای پیام/ ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.