جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف ۱۵۰ هزار کلاه آکاردوئی پزشکی و ۳۰ هزار کاور کفش یکبارمصرف توسط ماموران انتظامی شهرستان ابهر خبر داد.

کشف ۱۸۰ هزار عدد لوازم بهداشتی تقلبی در زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ  ایرج خانی پورجانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام این خبر گفت: در راستای مبارزه با احتکار کنندگان اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده ماموران انتظامی شهرستان ابهر از تولید اقلام بهداشتی تقلبی مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی شهرستان ابهر با هماهنگی مقام قضائی یک کامیون را در حال بارگیری از یک گاراژ در داخل شهر ابهر شناسایی و در بازرسی از آن ۱۵۰ هزار کلاه آکاردوئی پزشکی و ۳۰ هزار کاور کفش یکبارمصرف تقلبی را کشف کردند.

سرهنگ خانی پور با اشاره به اینکه با بیان این که ۲ نفر در این زمینه دستگیر شدند، گفت: با دستور مقام قضائی واحد صنفی مورد نظر پلمب و اقلام کشف شده تحویل مراجع مربوطه شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان احتکار کالا‌های ضروری مردم در شرایط حساس کنونی را غیر اخلاقی عنوان و تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد تخلفاتی اعم از دپو در خصوص شوینده‌ها، مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده‌ها، ماسک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.